Beantwoord

Geen aanvullers bij onbeperkt

  • 30 december 2018
  • 10 reacties
  • 581 Bekeken

Ik kan blijkbaar niet onbeperkt aanvullers meer krijgen voor mijn onbeperkt internet. Vandaag toen mijn dagtegoed van 5 GB op was, kon ik nog een paar keer een aanvuller van 1 GB krijgen maar daarna niet meer. De melding dat er geen informatie was over het aanvullen van mijn MB's bleef ik krijgen, tot de dag voorbij was. Ik had alleen nog megatraag internet waar je niets mee kan. En ik was veel tijd kwijt aan het steeds vernieuwen van de pagina.

Sowieso werken de aanvullers onprettig. Je kan ze niet krijgen als je tegoed bijna op is, alleen als het tot op de laatste mb verbruikt is en je dus ergens middenin zit. Vervolgens duurt het vijf minuten voordat je met dat megatraag internet een aanvuller hebt weten te krijgen. Het kost allemaal zeeën aan tijd.

Dit is geen vraag, maar een dubbele klacht. Als ik vandaag weer geen aanvullers meer kan krijgen, zal ik waarschijnlijk beëindigen wegens wanprestatie.
icon

Beste antwoord door Hajar 31 december 2018, 13:00

Hi,

Wat jammer dat je problemen ervaart met aanvullen van MB's. Vanaf de 2e aanvuller moet de aanvuller 100% verbruik zijn voordat je een nieuwe kan activeren. Mocht je de volgende keer problemen ervaren kun je dan 3 voorbeelden geven met datum en tijdstip? Dan zet ik dit door naar onze technische afdeling.

Voor nu wens ik je een fijne jaarwisseling! 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Wat jammer dat je problemen ervaart met aanvullen van MB's. Vanaf de 2e aanvuller moet de aanvuller 100% verbruik zijn voordat je een nieuwe kan activeren. Mocht je de volgende keer problemen ervaren kun je dan 3 voorbeelden geven met datum en tijdstip? Dan zet ik dit door naar onze technische afdeling.

Voor nu wens ik je een fijne jaarwisseling! 🙂
Gisteravond (vrijdag) was het weer raak. Tussen half elf en twaalf uur in de avond kon ik geen aanvullers kopen. Ik heb het iedere drie minuten geprobeerd. Ik had dus anderhalf uur lang geen internet. Ik krijg iedere keer als ik het scherm ververs de melding dat er nu geen informatie kan worden gegeven of ik mb' s kan aanvullen.

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Dankjewel voor je voorbeelden. Ik heb een technische specialist gevraagd mee te kijken naar een mogelijke oorzaak. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten!
Reputatie 3
Er hebben meer klanten hetzelfde probleem:
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-go-495/geen-internet-meer-na-verbruik-bundel-308012
Tot op heden is dit nog niet opgelost in de T-Mobile systemen, helaas.
Dank je wel OndersteSteen. Ik weet niet of het probleem hetzelfde is want ik krijg helemaal geen statusupdate meer en die anderen krijgen een update waarin staat dat er nog mb's openstaan. En ik heb wel traag internet en zij blijkbaar niet.

Er is nog iets. Ik krijg de sms berichten over verbruik niet altijd. Wel krijg ik soms oude sms berichten in bulk. Dan komen er in 1 seconde 10 berichten binnen over 80% en volledig verbruik, aanvullers, enz.
Afgelopen vrijdag was het weer raak, om 22.33 uur. Nu had ik helemaal geen internet meer. Het duurde deze keer maar 10 minuten. Ik bleek nog gewoon MB's te hebben toen het internet terugkwam. Dus misschien ligt het niet aan de aanvullers, maar is het toch hetzelfde probleem als de anderen hebben. Is vrijdagavond 22.30 soms het tijdstip dat bij T-mobile de servers worden geüpdate? Want het gebeurt mij steeds op vrijdag om die tijd. Ik begin het heel erg zat te worden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Dankjewel voor het doorgeven. Ik heb dit ook vermeld in de case. Onze technische specialisten gaan dit verder onderzoeken en zullen contact met je opnemen. Excuses voor het ongemak!
Vandaag weer raak. Om 22.10 uur viel het internet weg. Ook geen traag internet. Af en toe leek het een paar seconden te werken, op die manier heb ik kunnen inloggen en mijn verbruiksscherm kunnen checken en een aanvuller kopen. Het duurde 25 minuten om die stappen te doorlopen. Niet goed.
Toen die eerste aanvuller op was, heb ik weer 20 minuten moeten wachten voor ik een tweede aanvuller kon kopen. Het valt me op dat het verbruikscherm zegt dat mijn verbinding is geblokkeerd. En dat ik kan kiezen voor traag internet, of voor een aanvuller. Dat klopt natuurlijk niet. Het internet zou niet geblokkeerd mogen zijn. Traag internet zou geen keuze moeten zijn, maar de default status.

T-mobile is in gebreke.

Reageer