Vraag

Geen bellen/internet mogelijk in en rondom huis

• 21 september 2012
  • 6 reacties
  • 337 Bekeken

Sinds gisteravond kunnen wij niet meer mobiel bellen of gebruik maken van internet rondom ons huis. Wifi werkt wel goed. Als ik een paar kilometer van huis ben kan ik wel bellen/internetten.
Graag hulp

Postcode: 6369 EG Simpelveld

6 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hey Bas Kokkelmans
Dat klinkt als een storing en heb je hier al een melding van door gegeven?
heb het zelfde probleem woon sinds kort in een woonwijk waar het bereik erg slecht is als je naar de winkel gaat zegt men dood leuk ligt aan je toestel ????
zodra ik uit mijn wijk ben heb ik weer normaal bereik en kan er gebeld worden en of internet bereik  . je word van kastje naar de muur gestuurd men geeft het toestel snel de schuld .
waar het aan ligt is dekkings graad van t-mobile niet overal is het bereik oke .en ja als je de site van dekking bekijkt is het van wel moet men niet van uit gaan . heb ook reeds een andere simkaart gehad geen resultaat probleem blijft .
het is zeker geen storing   meer dekkings probleem   .mijn postcode 9408JE     .
Reputatie 7
@onlyalfa
Dit klinkt inderdaad als een netwerkprobleem. Ik wil je daarom ook vragen om via de dekkingskaart hier een melding van te maken. De technische dienst neemt dan zo snel mogelijk contact met je op hierover.
Beste Bas,

Ik woon ook in Simpelveld en ik heb met twee telefoons precies hetzelfde probleem sinds vorige week. Geen bereik met de 3g connectie. Zie ook mijn reeds openstaande posts. Ik heb zelf het idee dat de antenne (sterflat) niet meer goed of helemaal niet meer werkt. Ben benieuwd of er nu actie ondernomen wordt als er meerdere mensen klagen. Zaterdag wederom gebeld na ontvangen van nieuwe simkaart dat dit niet de oplossing was, maar ben nog niet teruggebeld zoals afgesproken. Misschien helpt het als je je telefoon voor dit moment niet op UMTS zet, maar op GSM netwerk. Dit zorgt er bij mijn twee telefoons tenminste voor dat ik bereikbaar blijf in Simpelveld.
Beste Bas,

Is het probleem bij jou opgelost? Hier nog niet helemaal hoe het moet zijn, maar wel al beter als het begin van de week. Heb trouwens ook nog niks van T-Mobile technisch dienst gehoord. Ben zeer benieuwd of bij jou wel alles werkt nu, aangezien we in hetzelfde dorp wonen.
Reputatie 6
@Frankyy
Er was een storing in Simpelveld ongeveer een week geleden. Deze storingen zijn inmiddels verholpen.

Van welke toestellen maak je gebruik? Heb je de netwerkinstellingen al een keer geprobeerd te resetten? Let op: bij een iPhone dien je na het herstellen van de netwerkinstellingen de WiFi-wachtwoorden opnieuw in te voeren.

Reageer