Beantwoord

geen bereik

  • 24 juni 2019
  • 3 reacties
  • 548 Bekeken

Hallo, ik heb sinds drie dagen t-mobile, ben over gestapt van KPN. Ik heb echter thuis geen bereik, alleen als ik bij het raam ga staan krijg ik af en toe 1 streepje. Wat kan ik doen? Heb de (schone) simkaart ook in ander toestel geprobeerd.
icon

Beste antwoord door centaur 24 juni 2019, 23:24

Wat is je postcode?
Hebben mensen in de buurt dezelfde ervaring met T-Mobile?
Heb je buiten wel goed bereik?

Je kan je dekking zien op de dekkingskaart en daar een klacht indienen zodat een onderzoek kan worden gestart.
https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Wat is je postcode?
Hebben mensen in de buurt dezelfde ervaring met T-Mobile?
Heb je buiten wel goed bereik?

Je kan je dekking zien op de dekkingskaart en daar een klacht indienen zodat een onderzoek kan worden gestart.
https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking
Hallo Centaur, bedankt voor je reactie. Mijn postcode is 9865cc. Buiten is het is slechts 1 streepje. Weet zo niet iemand in de buurt die ook tmobile heeft. Ik heb inmiddels een klacht achtergelaten via de dekkingskaart.
Reputatie 5
Badge +11
De antennes van KPN en T-Mobile in de buurt van jouw locatie hangen in dezelfde mast, echter hangen die van T-Mobile op 22.4m hoogte en die van KPN op 49.4m. Dit verklaart waarschijnlijk de verminderde dekking bij T-Mobile, want als antennes hoger hangen dan reikt het signaal verder.

Check ook even dit topic over 4G bellen en WiFi bellen. Mocht er uit de netwerkklacht niets komen, is WiFi bellen wellicht een goed alternatief voor bellen binnenshuis.

De locatie van de antennes (bron: 4GMasten.nl)

Reageer