Beantwoord

Geen bereik 9514

• 8 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

hoi,
ik zit met een probleempje, namelijk:
ik kan al 2 dagen niet bellen en/of sms-en als ik thuis ben. er staat bij mij steeds: Alleen noodoproepen.
maar ik heb wel gewoon wifi en ook nog genoeg beltegoed (Ja ik ben nog een prepaid gebruiker 😉 ) en aan en uitzetten van mijn telefoon helpt ook niet.
Dus mij vraag was of er ergens bij mij in de buurt ( Noord- Oost Drenthe) storingen zijn. Of iets dergelijks.

Groetjes Peter
icon

Beste antwoord door Sam- 9 augustus 2016, 12:28

Hallo Petalexkok,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je dit bij ons aankaart. Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar de dekking op jouw thuislocatie en ik zie dat er momenteel een storing is bij jullie in de buurt. Hierdoor is het netwerk beperkt. Onze excuses voor het ongemak.

Onze collega's die hiervoor verantwoordelijk zijn doen hun uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Er is voor nu nog geen exacte oplosdatum/ tijd bekend. Zet af en toe je toestel uit en weer aan om jezelf opnieuw opnieuw op het netwerk aan te melden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Als ik hoor "Noord-Oost Drenthe" moet ik direct denken aan een gebied redelijk dicht bij de grens. Uit ervaring weet ik dat het bereik dichtbij de grens nog wel eens slecht kan zijn, zeker in de wat kleinere dorpen.

Als je een postcode hebt, kunnen we even wat beter gaan kijken wat het probleem zou kunnen zijn.
de postcode is 9514 AJ
maar ik heb al van meerdere mensen uit mijn omgeving vernomen dat zij het zelfde probleem ondervinden
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Petalexkok,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je dit bij ons aankaart. Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar de dekking op jouw thuislocatie en ik zie dat er momenteel een storing is bij jullie in de buurt. Hierdoor is het netwerk beperkt. Onze excuses voor het ongemak.

Onze collega's die hiervoor verantwoordelijk zijn doen hun uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Er is voor nu nog geen exacte oplosdatum/ tijd bekend. Zet af en toe je toestel uit en weer aan om jezelf opnieuw opnieuw op het netwerk aan te melden.

Reageer