Beantwoord

Geen bereik binnenshuis

  • 11 maart 2019
  • 2 reacties
  • 514 Bekeken

Beste T-Mobile,
Wij zijn laatst overgestapt naar jullie, maar hebben sindsdien binnenshuis geen bereik meer.
Met de vorige profiders hadden we wel gewoon bereik (kpn, Vodafone, telfort).
Is hier iets aan te doen, want bereikbaar thuis is toch wel een van de vereiste van een telefoonabonnement.
Buitenshuis is er wel bereik.
Alvast dank.
icon

Beste antwoord door Jeffrey87 11 maart 2019, 13:21

Beste @Guido_82,

Je kunt een dekkingsklacht aanmaken, of je kunt, als je minder dan 1 maand geleden het abonnement hebt afgesloten, het contract kosteloos stopzetten via de klantenservice.

T-Mobile biedt je namelijk aan om het netwerk 1 maand gratis te testen.

Groet,

Jeffrey
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Waarom ben je overgestapt dan?

Als het een vereiste is, moet je de overstap weer ongedaan maken.

Als het ' toch wel een vereiste ' is kun je een dekkingsklacht indienen en wachten tot het misschien beter wordt. Maar je hebt denk ik weinig drukmiddel, ervan uitgaande dat het een 1 of 2 jaar contract is. Aan het einde van de 2 jaar is wellicht Tele2 voldoende in T-Mobile opgenomen zodat T-Mobile technisch gezien dezelfde mogelijkheden heeft als KPN en Vodafone. Maar vooralsnog is dat niet het geval.
Ik zou in ieder geval niet een abo aangaan als wat je wenst/wilt NU niet werkt.
Ook bellen over WiFi (VoWiFi) heeft T-Mobile nog niet werkend anders zou dat het probleem oplossen.
Reputatie 4
Badge +3
Beste @Guido_82,

Je kunt een dekkingsklacht aanmaken, of je kunt, als je minder dan 1 maand geleden het abonnement hebt afgesloten, het contract kosteloos stopzetten via de klantenservice.

T-Mobile biedt je namelijk aan om het netwerk 1 maand gratis te testen.

Groet,

Jeffrey

Reageer