Beantwoord

Geen bereik Duitsland

• 29 januari 2016
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

Hi, ik ben net aangekomen in Berlijn, maar heb sinds ik over de Nederlandse grens ben helemaal geen bereik. Mijn 2 vriendinnen met wie ik hier ben hebben ook een T-mobile abbonement en zij hebben wel bereik. Waaraan ligt dit? Ik wil wel bereikbaar zijn hoe ik hier op vakantie ben.
icon

Beste antwoord door Amy 1 februari 2016, 10:29

Hey Demilks,

Pilovali had al een vermoeden... er zat inderdaad een blokkade op je abonnement. Deze heb ik direct voor je verwijderd, het is natuurlijk wel zo handig als je gewoon bereikbaar bent! Wil je laten weten of alles nu werkt?

Hoe is het in Berlijn? Mocht je nog een leuke hotspot zoeken om cocktails te drinken dan moeten jullie eens naar de Monkey Bar gaan. Heb ik goede herinneringen aan overgehouden en een preachtig uitzicht! 😉
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

Is je abonnement misschien jonger dan twee maanden? Dan zit er een blokkade voor het buitenland op.
Een T-Mobile medewerker kan deze verwijderen.

Je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice hier: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contact

Of even wachten tot een medewerker deze topic leest.

Groet,
Reputatie 7
Badge +15
Hey Demilks,

Pilovali had al een vermoeden... er zat inderdaad een blokkade op je abonnement. Deze heb ik direct voor je verwijderd, het is natuurlijk wel zo handig als je gewoon bereikbaar bent! Wil je laten weten of alles nu werkt?

Hoe is het in Berlijn? Mocht je nog een leuke hotspot zoeken om cocktails te drinken dan moeten jullie eens naar de Monkey Bar gaan. Heb ik goede herinneringen aan overgehouden en een preachtig uitzicht! 😉
Hi amy,

Ik was maar tot zondag in berlijn en is daar niet gelukt. Ik ben naar de monkey bar geweest ja! Was super leuk. Vandaag vertrek ik naar Milaan, hopelijk heb ik daar dan wel bereik.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Demilks,

Wat gaaf dat je naar Milaan gaat. Is een van mijn favoriete shopsteden! :8

Ik zie dat Amy de blokkade heeft verwijderd dus als het goed is moet je bereikbaar zijn in Milaan. Als je in Milaan de netwerken Wind, H3G of TIM selecteert dan zou je wel goede dekking moeten hebben. Je kan op deze pagina ook de dekking controleren in Milaan.

Ik wil je in ieder geval veel plezier wensen daar en als we nog iets voor je kunnen doen, let us know! 🙂

Reageer