Beantwoord

Geen bereik in buitenland : no service / zoeken

  • 27 april 2018
  • 1 reactie
  • 226 Bekeken

Beste,
Sinds 2 weken ben ik terug uit de USA en krijg ik nauwelijks verbinding op Belgische netwerken. Sinds vandaag lukt het helemaal niet meer. Toestel is een iPhone van enkele weken oud, abonnement is zakelijk met automatische afschrijving en loopt al meer dan een jaar. Simkaart al eens opnieuw geplaatst zonder succes. Staat er een blokkade op mijn nummer?
Vriendelijke groeten
icon

Beste antwoord door Sam- 30 april 2018, 13:16

Hoi hoi Bas,

Hoe heb je het gehad in de USA? Meerdere plekken bezocht of de focus gelegd op 1 stad? Mocht je nog tips hebben, dan zijn deze van harte welkom!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken of er blokkades actief zijn, want je moet gewoon verbinding kunnen maken met het netwerk in België. Dit is niet het geval. Had je dit topic toevallig al gelezen? Hier vind je namelijk veel tips en instructies om verbinding te maken met één van de netwerken in het buitenland. De belangrijkste tip is; probeer een ander beschikbaar netwerk door de netwerkselectie in je toestel op handmatig te zetten.

Als je met geen enkele provider in België verbinding kan maken dan ligt het aan je toestel of aan je simkaart. Om te achterhalen wat de oorzaak is kan je jouw simkaart in een ander toestel testen. Werkt het dan nog steeds niet, dan sturen wij je kosteloos een nieuwe simkaart toe. Werkt je simkaart wel in een ander toestel, dan moeten we de instellingen van je toestel doorlopen en in het aller laatste geval je toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen, laat het ons weten Bas!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Bas,

Hoe heb je het gehad in de USA? Meerdere plekken bezocht of de focus gelegd op 1 stad? Mocht je nog tips hebben, dan zijn deze van harte welkom!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken of er blokkades actief zijn, want je moet gewoon verbinding kunnen maken met het netwerk in België. Dit is niet het geval. Had je dit topic toevallig al gelezen? Hier vind je namelijk veel tips en instructies om verbinding te maken met één van de netwerken in het buitenland. De belangrijkste tip is; probeer een ander beschikbaar netwerk door de netwerkselectie in je toestel op handmatig te zetten.

Als je met geen enkele provider in België verbinding kan maken dan ligt het aan je toestel of aan je simkaart. Om te achterhalen wat de oorzaak is kan je jouw simkaart in een ander toestel testen. Werkt het dan nog steeds niet, dan sturen wij je kosteloos een nieuwe simkaart toe. Werkt je simkaart wel in een ander toestel, dan moeten we de instellingen van je toestel doorlopen en in het aller laatste geval je toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen, laat het ons weten Bas!

Reageer