Beantwoord

Geen bereik in de Achterhoek alleen Noodoproep

  • 28 september 2017
  • 7 reacties
  • 208 Bekeken

Geen bereik in de Achterhoek alleen Noodoproep postcode 7084 en diverse andere postcode gebieden.
binnenhuis is het helemaal erg
icon

Beste antwoord door Issam 28 september 2017, 14:12

Hoi mwdijkstra,

Wat vreemd zeg. Begrijpelijk dat je dit opgelost wil hebben.

Ik wil je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je tips en instructies om een goede verbinding te krijgen. Lukt dit niet dan kan je met behulp van de instructies in dit topic een dekkingsklacht indienen. Onze vriendelijke collega's van de afdeling netwerk zullen de dekking op jouw thuislocatie onderzoeken en jou van een reactie en oplossing voorzien!

Laat ons weten of het is gelukt!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi mwdijkstra,

Wat vreemd zeg. Begrijpelijk dat je dit opgelost wil hebben.

Ik wil je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je tips en instructies om een goede verbinding te krijgen. Lukt dit niet dan kan je met behulp van de instructies in dit topic een dekkingsklacht indienen. Onze vriendelijke collega's van de afdeling netwerk zullen de dekking op jouw thuislocatie onderzoeken en jou van een reactie en oplossing voorzien!

Laat ons weten of het is gelukt!
bedankt ik ga er mee aan de slag
Reputatie 6
Badge +16
Helemaal top. Je weet ons te vinden als je ergens tegenaan loopt! 🙂
Heb alles geprobeerd maar de melding blijft alleen noodoproep.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mwdijkstra,

Ik neem dan aan dat je ook de kruistest hebt geprobeerd? Wat was hier het resultaat van? Werkte de simkaart in beide toestellen niet en een andere simkaart in jouw toestel wel? Aangezien je aangeeft dat je het op vele locaties hebt, vermoed ik namelijk dat het aan het toestel of de simkaart ligt. Als dit echter niet het geval is, dan is het een dekkingsprobleem en kun je via de dekkingskaart een melding maken. Onze netwerkspecialisten gaan dan voor je na wat er aan de hand is en wat zij voor jou kunnen betekenen.

Hopelijk komen we gauw achter de oorzaak! Houd ons op de hoogte en stel gerust je vragen! 🙂
Heb alles geprobeerd maar de melding blijft alleen noodoproep op veel locaties in de Achterhoek
Reputatie 7
Badge +20
Hi mdwijkstra,

Zou je een dekkingsklacht kunnen indienen via onze dekkingskaart? Ik zie dat je dat nog niet hebt gedaan. Onze netwerk specialisten onderzoeken dan dit probleem. Hopelijk kunnen ze je snel verder helpen!

Reageer