Vraag

Geen bereik in huis

  • 12 februari 2016
  • 3 reacties
  • 248 Bekeken

Al een tijdje heb ik slecht bereik binnen in huis, nu sinds vanmiddag helemaal niks meer, dus kan niet bellen of gebeld worden. Ik heb contact gehad via de chat, van haar moest ik een melding maken en zou er telefonisch contact gezocht worden, hoe vaak ik ook tegen haar zei dat ik dus niet bereikbaar was, het was mijn eigen probleem.
Kan iemand mij helpen waardoor ik weer bereikbaar ben? Ik hen een Sony experia z2. Mijn man heeft ook t-mobile en heeft 1 streepje 3g bereik binnen in huis.

Alvast bedankt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Tassie1987,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je dit opgelost wilt hebben. Het is daarom goed dat je dit bij ons aangeeft. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat je klacht inmiddels bekend is bij onze collega's. De netwerkspecialisten zijn dus bezig met het onderzoek en zijn op de hoogte van het moment waarop jij telefonisch bereikbaar bent. We zullen het nog even moeten afwachten.

Als je in de tussentijd nog vragen of verzoeken hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder.
Ik heb thuis geen wiffi meer , gaat steeds over op 4g .
Ben in t mobile shop geweest, daar kreeg ik te horen dat het automatisch over springt naar de snelste.
Hebben daar in de shop al iets aangepast op WiFi assistent . Maar nog heb ik geen WiFi thuis. Zo gaat m'n mb's wel hard.
Wat daar aan te doen?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Frans,

Goed dat je dit aankaart, maar zou je het bij één bericht per vraag willen houden? Ik zie dat je een eigen topic hebt aangemaakt. Hier geef je al meer informatie en worden er al wat extra vragen gesteld door RHMvdEinde.

Als je in dat topic zou willen reageren, dan helpen we je daar graag verder. Op die manier houden we het voor iedereen ook overzichtelijk.

Reageer