Beantwoord

Geen bereik in huis

  • 29 mei 2018
  • 8 reacties
  • 350 Bekeken

Hallo, al een hele tijd ben ik klant bij T-mobile. Helaas kan ik in mijn nieuwe huis opeens geen gebruik meer maken van het netwerk: geen service. Ik heb natuurlijk een telefoonabonnement om te gebruiken en dus wil ik ook kunnen bellen, daar betaal ik immers elke maand voor. Hoe kan dit worden opgelost? Ik heb al melding gemaakt op de netwerkkaart. Het probleem is enkel binnen. Ik heb een iPhone 5s. Ik hoor het graag! Dank alvast!
icon

Beste antwoord door Hajar 30 mei 2018, 11:18

Hi Galith,

Wat goed dat je dit zelf al hebt gemeld via onze dekkingskaart. Ik zie dat je case ook binnen is. Onze netwerkspecialisten gaan dit zo snel mogelijk onderzoeken en je kan binnen 10 werkdagen een terugkoppeling verwachten! Ik hoop dat het snel in orde wordt gemaakt voor je. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Verhuisd naar een nieuwbouwhuis? Want dat geeft soms problemen door stevige betonnen muren en vloeren. Ook super isolerend glas (HR+ glas of zoiets) houdt veel signaal tegen omdat er een onzichtbare metalen coating in zit.
Klopt, maar daar zou toch een oplossing voor moeten zijn? 🙂 Ramen / deuren staan altijd open hier, als ik thuis ben, nu met het warme weer, maar dat werkt ook nog niet..
Reputatie 7
Badge +20
Hi Galith,

Wat goed dat je dit zelf al hebt gemeld via onze dekkingskaart. Ik zie dat je case ook binnen is. Onze netwerkspecialisten gaan dit zo snel mogelijk onderzoeken en je kan binnen 10 werkdagen een terugkoppeling verwachten! Ik hoop dat het snel in orde wordt gemaakt voor je. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Fijn, bedankt! Ik zal even afwachten! (overigens is er wel bereik voor andere netwerken, lijkt het...) 🙂
Helaas nog altijd geen terugkoppeling......... raar toch? Niet kunnen bellen in mijn eigen huis, wel betalen en geen terugkoppeling. Ik ga eens elders kijken, gezien andere aanbieders wel voor netwerk zorgen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Galith,

Het heeft even geduurd, maar er is ondertussen duidelijkheid! Het vorige onderzoek kon niet volledig worden afgerond, omdat er geen specifieke locatie was waar ze naar moesten kijken. Om dit te bespreken moesten ze nog contact met je leggen, maar dat was eerst niet gelukt. Daarom duurde het ook langer dan zou moeten!

Vandaag is er echter alsnog contact geweest en het blijkt dat we je niet de optimale netwerkervaring kunnen bieden, zoals we graag zouden willen. Aangezien er geen verbetering op de planning staat, zijn er opties aangeboden en we gaan jammer genoeg afscheid van je nemen. Het is erg spijtig dat we geen goede dekking kunnen bieden, maar ik begrijp ook heel goed dat je een goede netwerkervaring wilt hebben! Misschien kunnen we dit ooit in de toekomst bieden!

Vergeet overigens niet je Extra punten in te wisselen, zou zonde zijn! Mocht er nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Tja, ik moet zeggen dat ik dit heel jammer vind....

1) Ik snap niet dat er geen duidelijkheid was. Het ging om het thuisadres, ik heb aangegeven wat de postcode en huisnummer zijn. Dat het niet lukt om dan telefonisch contact te leggen...dat was nou juist mijn hele punt.... dan hebben ze wellicht gebeld toen ik dus thuis was. En daarmee was het klaar?

2) Dat contact is er enkel geweest omdat ik zelf maar weer eens in de tuin gegaan ben en gebeld heb.

3) Ah, dank voor de tip voor de punten, dat is inderdaad een goede! Dat was ik inderdaad bijna vergeten! Top.

Echt jammer dat dit zo is gegaan qua 1) en 2)....
Reputatie 7
Badge +20
Hi Galith,

Vind het ook heel jammer. Vooral om de situatie niet verbeterd kan worden. Het is dan ook zeer spijtig om je te zien gaan. Ik had je graag een andere oplossing geboden!

Reageer