Beantwoord

Geen bereik in Montfoort

  • 26 september 2011
  • 19 reacties
  • 1291 Bekeken

Ik woon in de meern 3453 en ben vaak in montfoort voor mijn werk, bijna nergens in montfoort 3417 heb ik bereik, zelfs als ik 3g uitzet heb ik zelden bereik...

Kunnen jullie dit postcode gebied toevoegen aan het netwerk
icon

Beste antwoord door CindyS 28 september 2011, 12:20

@Vermey2323
Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb de dekking nagekeken en deze is niet overal optimaal in het postcodegebied 3417. Ik wil je vragen om het advies van arie61 op te volgen. Je kunt je netwerkklacht doorgeven via de dekkingskaart op de T-Mobile website. Vermeld de straatnaam met huisnummer en de volledige postcode van de locatie waar het om gaat. Je netwerkklacht wordt dan onderzocht door een Netwerk Specialist en binnen 10 werkdagen word je geïnformeerd over de uitkomst van het onderzoek.
Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 6
vermey2323 welkom op het forum

je kan het zelf toevoegen door de t-mobile Dekkingkaart intevullen dan neemt tmobile contact met je op om het te bespreken
En waar vind ik die kaart?
Reputatie 6
die vind je in my t-mobile (inloggen)dan bij netwerk&bereik daar kan je het invullen en ook zien of er storingen zijn op het moment of bezig zijn aan een mast daar ik heb al gekeken voor je er zijn geen bizonderheden te zien
Reputatie 7
@Vermey2323
Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb de dekking nagekeken en deze is niet overal optimaal in het postcodegebied 3417. Ik wil je vragen om het advies van arie61 op te volgen. Je kunt je netwerkklacht doorgeven via de dekkingskaart op de T-Mobile website. Vermeld de straatnaam met huisnummer en de volledige postcode van de locatie waar het om gaat. Je netwerkklacht wordt dan onderzocht door een Netwerk Specialist en binnen 10 werkdagen word je geïnformeerd over de uitkomst van het onderzoek.
Er is nog steeds geen bereik in de wijk hofland, postcode gebied 3417
Vanaf wanneer zou dit er wel zijn?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gerard,

Wat jammer dat jij een slechte dekking ervaart. Ik heb het even gecontroleerd op onze dekkingskaart en ik zie dat je wel een goede dekking zou moeten hebben. Je kan een dekkingsklacht indienen via onze dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten gaan je klacht dan onderzoeken. Je kan binnen 10 werkdagen een terugkoppeling verwachten en hopelijk kunnen ze je meer duidelijkheid geven over de dekking in jouw wijk.

Ik hoor graag of het lukt.
Ik denk dat u de 4g kaart bekeken hebt. De 'bellen'- kaart geeft precies een grote witte vlek in onze wijk. Daarom heeft niemand in onze wijk t-mobile, ben of simpel abbonnementen.
Ook hier vlakbij in polsbroek is het t-mobile netwerk niet oke, we verliezen daar altijd verbinding.
Hierbij de afbeelding van de 'beldekking' in Montfoort
Reputatie 4
Badge +5
Hoi,

In Montfoort zijn er geen T-Mobile zendmasten. Wel van KPN en van Vodafone.
Zie hieronder:

Reputatie 7
Badge +20
Hi Gerard,

Dat geeft inderdaad wel een heel ander beeld! Ik zou je dan willen aanraden om Hajar haar tip op te volgen en een melding maken via de dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten kunnen dan nagaan wat ze voor je kunnen betekenen! Zij zijn hier doorgaans behoorlijk snel mee, dus dan heb je snel meer duidelijkheid!

Als er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Mijn schoonzus en eigen zus wonen beiden in Montfoort. Ook op beiden adressen heb ik totaal geen bereik meer, zowel internet als bellen. Kan net zo goed telefoon thuis laten. Advies is over te stappen naar KNP door hen.
In Montfoort zijn er geen T-Mobile zendmasten.



Deze kaart is al enige tijd niet bijgewerkt. T-Mobile heeft sinds mei/juni een (1) zendmast in Montfoort
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jurriaan,

Wat jammer om te lezen dat je zo'n slechte dekking ervaart. Heb je hier al een melding van gemaakt via onze dekkingskaart? Onze netwerkspecialisten gaan dan onderzoeken waar het aan ligt en zullen kijken wat ze voor jou kunnen betekenen.

Laat je even weten of het lukt?
Beste T-mobile,

Het bereik hier in Montfoort is slecht, op z'n best. Zo te zien speelt dit al jaren. Ik heb dit gemeld bij mijn werkgever (zakelijk abonnement), ICT heeft contact opgenomen met T-mobile maar er zijn geen plannen om dit te verbeteren. Hier wordt verzorgd om dit te melden via de site.
Kunt u aangeven wat er gebeurt met de meldingen op de dekkingskaart, aangezien er na melding van een zeer grote klant geen actie wordt ondernomen?

Met vriendelijke groet,
Arthur
Reputatie 7
Badge +20
Hi Arthur,

Excuses voor de late reactie! Ik begrijp heel goed dat je als zakelijke klant overal bereikbaar wilt kunnen zijn voor o.a je werk. Als je een dekkingsklacht indient dan gaat onze netwerkafdeling het probleem onderzoeken en wordt er gekeken naar mogelijke oplossingen. Een daarvan zou kunnen zijn een indoor solution voor op jullie werkplek. Je kan de melding heel eenvoudig maken via onze dekkingskaart en zij gaan er dan direct mee aan de slag en voorzien je binnen een week van een oplossing!

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, hoor ik het ook graag!
Beste Hajar,

Bedankt voor de reactie. Onze ICT afdeling heeft al contact gehad met T-mobile, en er zijn geen storingen. Een indoor werkplek is ook geen optie, het gaat om de dagen wanneer ik thuis werk. Op kantoor (Utrecht) speelt dit probleem niet.
Het zit dus echt in het gebrek aan masten. Wij hebben in deze stad van 13.000 inwoners welgeteld één zendmast (aan de andere kant van de stad). KPN heeft er bijvoorbeeld 3. Als ik kijk naar andere plaatsen in de buurt tel ik 1 T-Mobile mast per 3-4000 inwoners. Hier is het dus 1 per 13.000.
Ik zou graag willen weten:
- Is er een reden waarom jullie niet investeren in een beter bereik? Geen klanten in Montfoort?
- Als T-Mobile al zelf heeft aangegeven niks aan het probleem te doen, wat is de meerwaarde om dit te melden op de dekkingkaart?

T-Mobile
https://d1b6tx2agdphz5.cloudfront.net/tmobile-nl/attachment/da79526f-fe19-44e5-a121-df904140be28.jpg

KPN
https://d1b6tx2agdphz5.cloudfront.net/tmobile-nl/attachment/b9d68249-3b77-4a78-8b7b-74459004c3eb.jpg

Wij hadden onlangs een vertegenwoordiger bij het bedrijf, hij was hiervan op de hoogte en zou mij terugbellen. Helaas heb ik niks gehoord maar misschien was ik onbereikbaar.

Met vriendelijke groet,
Arthur
Reputatie 6
Badge +13
Vruchten werpen zich af:



Ik denk dat T-Mobile de antennes in de huidige KPN of Vodafone mast plaatst.
Er komt dus veel verbetering aan voor Montfoort! 🙂
Nou nog steeds geen verbetering. Ik moet echt op de tweede verdieping aan de zuidkant bellen anders geen bereik, gister zelfs in de tuin of voor op straat en geen fatsoenlijk gesprek te houden.
Op mijn laatste vragen geen antwoorden gekregen.

T Mobile:
- Is het normaal dat ik geen antwoord krijg?
- Is het normaal dat ik binnen, maar ook zelfs buiten geen fatsoenlijk bereik heb?

Arthur van den Berg
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Arthurb79

Het kan inderdaad zijn dat je niet direct vanuit ons kamp een reactie krijgt. Dit is in eerste instantie een klant-helpt-klant-Community, dus wanneer bijvoorbeeld Leroy98eckers een reactie plaatst met relevante info, dan is het inderdaad mogelijk dat wij niet hier direct op antwoorden.

Het is lastig aangezien het om jouw thuissituatie gaat, terwijl het abonnement van de baas is. Je kunt hier alsnog een melding van indienen, waarin je aangeeft dat het om jouw thuislocatie gaat. Hier wordt dan rekening mee gehouden in het oppakken van de melding en oplossing.

Als je hier nog meer vragen over hebt, laat het ons weten!

Reageer