Vraag

Geen bereik in Sas van Gent

• 23 februari 2016
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Beste ik ben sinds zaterdag klant van een tmobile abonnement

Maar ik blijf op 1blokje staan van bereikbaar men SMS word bijna niet verzonden ze hadden mij gegarandeerd dat ik zeker bereikbaar ben om da ik net aan de België grens woon maar nog op nl grondgebied

Graag een antwoord
Dank u

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Williampiens,

Welkom op ons Forum en bij T-Mobile! :D

De dekking rond het grensgebied is her en der niet heel stabiel, maar op jouw postcode zou je gewoon gebruik moeten kunnen maken van al onze diensten. Zou je kunnen aangeven op welke locatie je dit ervaart en hoe het gaat met telefoneren en internetten?

We horen het graag van je, zodat we je hiermee verder kunnen helpen!

PS: Ben je al op de hoogte van T-Mobile Samen? 😉
Telefoneren en internette gaat nie ik moe dan zo iets SMSEN naar tmobile en ik werk 3 km van sas van Gent op België grond en heb niks van bereik ik ga direct om Mobistar tmobile
Reputatie 6
Telefoneren en internette gaat nie ik moe dan zo iets SMSEN naar tmobile en ik werk 3 km van sas van Gent op België grond en heb niks van bereik ik ga direct om Mobistar tmobile

Hoi,

Als aanvulling zou ik graag jouw postcode willen hebben om te kijken hoe het zit met de masten in jouw omgeving.

Als eerste tip geef ik je om je netwerkselectie om te zetten naar handmatig. Zo schakelt jouw toestel zich niet automatisch om naar Mobistar. In de nabije toekomst zal 4G900mhz geactiveerd worden in Sas van Gent waardoor de dekking beter wordt.

Tevens wil ik je vragen om als test je telefoon op WCDMA/.UMTS te zetten. Dit doe je bij de instelingen van je netwerk (Voorkeursnetwerk), Zo schakelt de telefoon om naar het momentele sterkere 3G signaal waardoor je een stabieler signaal krijgt. Wil je op deze manier eens proberen of je nu wel goed kunt bellen en/of sms'en?

Denk er wel aan dat wanneer je de grens overgaat, dat je handmatig het belgische netwerk kiest anders heb je geen bereik op je werk.

Succes!

Reageer