Beantwoord

Geen bereik in Weesp

• 10 november 2016
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Ik heb al 2dagen geen bereik kan niet bellen of gebeld worden door de storing van T mobile. Ik heb heel veel sollicitaties lopen als ik niet gebeld kan worden en k wordt niet aangenomen en ik raak mijn baan kwijt? Open ik perdirect een rechtzaak !
icon

Beste antwoord door Thalina 10 november 2016, 15:42

Hoi Kursad86,

Zeker als je sollicitaties hebt lopen begrijp ik dat je bereikbaar wilt zijn! Zoals je misschien hebt gehoord is er brand geweest in de Sint Laurentius-kerk in Weesp. Onze mast hing in de toren van deze kerk, maar helaas is door de brand de kerktoren ingestort. Hierdoor kunnen klanten in Weesp minder tot geen bereik hebben met ons netwerk. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen! We hebben hierover een algemeen topic lopen waar we updates zullen delen. Houd dit topic in de gaten en stel daar ook eventueel aanvullende vragen. We helpen je daar graag verder.

Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Kursad86,

Zeker als je sollicitaties hebt lopen begrijp ik dat je bereikbaar wilt zijn! Zoals je misschien hebt gehoord is er brand geweest in de Sint Laurentius-kerk in Weesp. Onze mast hing in de toren van deze kerk, maar helaas is door de brand de kerktoren ingestort. Hierdoor kunnen klanten in Weesp minder tot geen bereik hebben met ons netwerk. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen! We hebben hierover een algemeen topic lopen waar we updates zullen delen. Houd dit topic in de gaten en stel daar ook eventueel aanvullende vragen. We helpen je daar graag verder.

Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic.