Vraag

Geen bereik met Samsung

• 31 januari 2016
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Hai!
Altijd tevreden met t-Mobile echter sinds mijn verlenging vorige weeken ander toestel en totaal geen bereik en 't wordt steeds erger! Help!!! Ik had voorheen iPhone en totaal minder problemen maar nu valt de verbinding echt continue weg:((( kan ik evt een toestel ruil doen? Want mijn iPhone 5 die heeft geen problemen als ik mijn sim overzet?? Aangezien ik 2 jaar bijgetekend heb...

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Laura,

Welkom op ons Forum!

Goed om te lezen dat je altijd tevreden bent geweest met ons. Het is dan ook erg jammer dat je nu mindere dekking ervaart. :(

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je al tot een oplossing bent gekomen met mijn collega's. Het is jammer om je te zien gaan, maar het is begrijpelijk. Mocht in de toekomst de dekking verbeterd zijn in jouw regio dan zien we je natuurlijk graag terug!

Mocht je nog vragen hebben, laat het mij weten Laura.
Hi Hajar

Beste T-mobile.
Ik heb een aantal vragen maar kan deze niet stellen want mijn verbinding valt continue uit en uw medewerkers raken geïrriteerd hierdoor ikzelf nog meer. Ik heb enorme verbinding ellende en wil een vraag stellen. Hoe gaan we dit oplossen zonder bereik?! Ik ben echt een beetje klaar met dit hoor. Ik ben onbereikbaar telefonisch en dit zou zsm opgelost zijn door overstap welke afgekeurd is omdat ik van jullie binnen 24 uur een bevestigingsmail zou krijgen welke niet is ontvangen. Ik moet toestellen opsturen en heb daar vragen over. Graag zsm mailcontact gewenst aangezien ik nu onbereikbaar ben en dit zsm wil oplossen ivm ziek thuis zijn
Reputatie 7
Badge +15
Hey Laura,

Ik snap dat je hier nogal van baalt! Ik zie inderdaad ook terug dat je vlak voor het plaatsen van dit bericht contact met mijn collega hebt gehad en dat de verbinding heel slecht was. Is het gelukt om nummerbehoud nogmaals aan te vragen? Is het misschien mogelijk om je simkaart weer in de iPhone 5 te doen? Dan heb je in ieder geval weer bereik.

We willen je hier natuurlijk ook graag verder helpen! Ik ben net naar je gegevens gaan kijken en de retrourprocedure is door mijn collega in werking gezet. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een brief of e-mail hierover. Heb je deze al gehad? Daarin staat precies wat de volgende stappen zijn.

Ik ben benieuwd naar je reactie en beterschap natuurlijk! Laat je even weten welke verdere vragen je nog hebt? 🙂

Reageer