Beantwoord

Geen bereik mobiel netwerk in huis

• 19 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 420 Bekeken

Hallo,

Een poos geleden is mij verteld dat ik via WiFi kon gaan bellen, zodat het bereik van mijn netwerk in huis wel beter zou worden. Zou nog even duren. Nadat ik een klacht had ingediend. 

Helaas nog steeds niets van vernomen.

Kan iemand aangeven hoe dat nu zit? 

icon

Beste antwoord door CrisTien 19 oktober 2019, 16:38

Goedemiddag @ronaldhazelzet Welkom in de community van T-Mobile.

Ik snap dat je iets meer wil weten over WiFi bellen.

Je kan hier hier de stand van zaken lezen en je vragen stellen.

Succes en fijn weekend

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @ronaldhazelzet Welkom in de community van T-Mobile.

Ik snap dat je iets meer wil weten over WiFi bellen.

Je kan hier hier de stand van zaken lezen en je vragen stellen.

Succes en fijn weekend

Hallo, sinds kort heb ik geen bereik meer thuis als ik mobiel bel of gebeld wordt. De andere kant hoort mij niet en ik val steeds weg, ook als de andere kant terugbelt via een mobiel en vaste lijn. Dit was voorheen nooit en op andere plekken buiten of binnen heb ik wel bereik. Bellen via internet gaat iets beter in huis.

Ik heb via de website mijn dekking gecheckt en die is helemaal goed en geen storing in de buurt. 

Heb via de klantenservice een klacht gemeld omdat het echt irritant is en zie graag een antwoord/oplossing tegemoet op korte termijn.

Gr.

Ronny

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Ronny,

Het klinkt alsof je alles voor de melding en klacht ook al had uitgevoerd, maar voor de zekerheid: Heb je ook al eens een andere simkaart in je telefoon getest? Het kan natuurlijk zo zijn dat je simkaart of telefoon defect is en dat het daardoor voorkomt dat de gesprekken niet goed verlopen. 

Ingestuurde klachten hebben een maximale verwerkingstijd van 30 dagen. Dan weet je een beetje waar je aan moet denken, qua verwerking van jouw bericht. Misschien is het daarom ook nog extra de moeite waard om even die simkaart te testen!

Als we je in de tussentijd nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

PS: Ik heb jouw username aangepast, omdat dit jouw 06-nummer was. Houd er rekening mee dat dit een openbare community is en plaats hier dus geen privégegevens.

Ik heb geen problemen met het 4G netwerk buiten de deur en op andere plekken. Lijkt me sterk dat het aan me simkaart/telefoon ligt, heb ook een update van iOS gedaan in opdracht van de helpdesk, dat heeft ook niet geholpen. Dit slechte bereik is echt pas sinds kort (2-4 weken).

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ronkho 

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. Om het overzichtelijk te houden wil ik je vragen om het bij 1 topic te houden 

Reageer