Vraag

Geen bereik of nauwelijks bereik thuis.

• 23 september 2014
  • 8 reacties
  • 2169 Bekeken

Beste,

Ik heb al maanden(Sinds 4G dekking) helemaal geen of maar 1 streep bereik in huis. Zowel mijn zakelijk abbo en prive abbo. Ik run een taxi bedrijf en dat zakelijk nummer moet gewoon 24/7 bereikbaar zijn, word er gewoon ziek van dat ik steeds sms'jes krijg van dit nummer heeft u gebeld. Ik heb paar weken terug een netwerk melding ingestuurd, zou binnen 10 dagen worden gebeld, dit is ook gedaan maar zoals gewoon was ik weer niet bereikbaar.. Dit kan gewoon niet. Ik betaal bijna maandelijks 120 EUR aan abonnement kosten (Zakelijk + prive) wat ik thuis niet eens kan gebruiken.

Telefoons zijn zakelijk HTC One en prive iPhone 5S. Het ligt niet aan de telefoons maar aan het netwerk van t-mobile. Ik heb er genoeg van, ik wil jullie abonnement niet meer, zowel prive als zakelijk!
Via de netwerkradar app krijg ik dit: Geen bereik met T-Mobile NL GEEN VERBINDING. #netwerkradar #tmobile (terwijl ik 1 streepje 3G bereik heb)

Wat kan ik hieraan doen! (Postcode 1055, jaja zelfs in Amsterdam heb ik geen dekking thuis)

8 reacties

En hierbij 2 screenshots(23 sept, 01:29), 1 van mijn prive abbo iPhone 5S 1 bolletje 3g bereik. (Kan niet gebeld word verbinding valt continu weg!)

2e is van mijn zakelijk abbo HTC One 1 streep 3G bereik. Zelfde verhaal als boven.

Wat nu? Moet ik buiten in mijn auto gaan slapen om bereikbaar te blijven?
En ja hoor kwartier later heb ik helemaal geen bereik meer.
Bereik valt gewoon tegelijk weg op beide telefoons, komt terug, en gaat weer weg. Zo gaat het maar door.
Net weer een dekkingsklacht ingestuurd.. Hopen dat ze niet bellen wanneer ik thuis ben, want anders gaan we elkaar moeilijk verstaan!

Hopen dat ik mijn beide abonnementen kan ontbinden..
Reputatie 6
Badge +16
@Dubish

Jammer om te horen dat de dekking op je thuislocatie niet voldoende is. In het systeem zie ik onder het nummer waarmee je geregistreerd staat op het forum nog geen dekkingsklacht. Heb je de dekkingsklacht bij een andere 06-nummer gemeld bij ons? Mocht je dit nog niet hebben gedaan dan kan dit alsnog via de dekkingskaart. Onze collega's van de netwerkafdeling zullen de dekking op je thuislocatie onderzoeken en je binnen circa 10 werkdagen voorzien van een passende oplossing. Onze excuses voor het ongemak!
Reputatie 1
@ Razza,

Dan hoop ik dat deze meneer of mevrouw een vriendelijker oplossing krijgt aangeboden dan ik zojuist heb gekregen bij de melding niet eens te kunnen bellen. Antwoord T-Mobile: "U mag per direct Uw contract beëindigen". Alsof dat het probleem oplost. Als je de klant een mail stuur of hij/zij contact wil opnemen met netwerkbeheer en word vervolgens door een of andere onvriendelijke medewerkster (misschien de cursus Klantvriendelijk Telefoneren eens laten volgen) afgescheept met een antwoord dat Netwerkbeheer niet te spreken is en dat zij dit afhandelt (terwijl er in het mailtje staat of ik hen wil contacten) gaat bij mij, met zo een antwoord het lampje uit. Laat de Netwerk Afdeling mij dan ook maar eens bellen, want ik betaal voor GEEN ontvangst en een terugbetaling is niet mogelijk.......
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb thuis niet of nauwelijks bereik en wanneer ik gebeld wordt, ben ik altijd in gesprek. Heel vervelend, T-Mobile moet ook dit oplossen!
@Dubish

Jammer om te horen dat de dekking op je thuislocatie niet voldoende is. In het systeem zie ik onder het nummer waarmee je geregistreerd staat op het forum nog geen dekkingsklacht. Heb je de dekkingsklacht bij een andere 06-nummer gemeld bij ons? Mocht je dit nog niet hebben gedaan dan kan dit alsnog via de dekkingskaart. Onze collega's van de netwerkafdeling zullen de dekking op je thuislocatie onderzoeken en je binnen circa 10 werkdagen voorzien van een passende oplossing. Onze excuses voor het ongemak!

Klopt, ik had met mijn zakelijk nummer de netwerkklacht ingediend. Kreeg een sms of ik kon terugbellen, net gedaan. Krijg ik te horen van de medewerker dat ik helemaal geen problemen heb met het bereik? Terwijl ik maar 1 streep bereik had toen ik aan de telefoon zat met de klantenservice. Ik verstond hem nauwelijks, dit ook gezegd. En vertelt hij doodleuk dat hij mij wel verstaat en dat het aan de telefoon kan liggen. No shit? beide telefoons hebben dus een probleem, maar het netwerk van t-mobile niet.

Wat nu, ik ga het niet hierbij laten in ieder geval. Moet ik ook met mijn prive nummer een netwerkklacht indienen?
@ Razza,

Dan hoop ik dat deze meneer of mevrouw een vriendelijker oplossing krijgt aangeboden dan ik zojuist heb gekregen bij de melding niet eens te kunnen bellen. Antwoord T-Mobile: "U mag per direct Uw contract beëindigen". Alsof dat het probleem oplost. Als je de klant een mail stuur of hij/zij contact wil opnemen met netwerkbeheer en word vervolgens door een of andere onvriendelijke medewerkster (misschien de cursus Klantvriendelijk Telefoneren eens laten volgen) afgescheept met een antwoord dat Netwerkbeheer niet te spreken is en dat zij dit afhandelt (terwijl er in het mailtje staat of ik hen wil contacten) gaat bij mij, met zo een antwoord het lampje uit. Laat de Netwerk Afdeling mij dan ook maar eens bellen, want ik betaal voor GEEN ontvangst en een terugbetaling is niet mogelijk.......

Jij mag in ieder geval je contract opzeggen. Ik zit vast aan dit netwerk, met nauwelijks bereik..

Reageer