Vraag

Geen bereik op 6061

• 3 januari 2016
  • 6 reacties
  • 109 Bekeken

hallo, sinds een behoorlijke periode schijn ik geen bereik te hebben. Geen internet.. kan soms niet appen of internetten op mijn mobiel.. is dit op te lossen? Hoor het graag. groet, frank (postcodegebied 6061)

6 reacties

Badge +12
Welkom op het forum Frank! :)

Vervelend dat je bijna niet bereikbaar bent! zou je misschien kunnen aangeven of dit alleen op postcode 6061 het geval is? heb je tevens de letters bij deze postcode zodat er iets specifieker gezocht kan worden? 🙂
ik woon op 6061BS.. voor de rest valt de bereikbaarheid best tegen. opmerking: ik woon en werk zeer dicht bij de grens met Duitsland (beiden ca 1km tot aan de grens). werkadres is 6045JB

hoor graag van u

groet
Frank
Badge +12
Hoi Frank,

Op postcode 6061BS zou 3G goed moeten zijn! 4G is daar iets slechter. Op postcode 6045JB zouden 3G en 4G goed moeten zijn. Wat ervaar je zelf precies?
als ik niet op een netwerk zit (ziggo of netwerk op het werk) dan krijg ik gewoon slecht internetverbinding. Heb net weer geprobeerd, het lukte gewoon niet 😞
Reputatie 5
Weet je toevallig of anderen in jouw omgeving hetzelfde ervaren met T-Mobile?
Reputatie 7
Badge +20
Hi krallie66,

Welkom op ons Forum!

Wat vervelend dat je slecht bereik hebt. Zoals Dave heeft aangegeven zou je op die postcodes wel goed bereik moeten hebben. Ons 4G netwerk is daar niet optimaal, maar met 3G moet je wel een goede internetverbinding hebben. Ervaar je dit probleem alleen op die 2 postcodes?

Heb je jouw simkaart al in een ander toestel geprobeerd en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je zodat we je verder kunnen helpen! 🙂

Reageer