Vraag

Geen bereik sinds vrijdag

• 12 september 2017
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Ik heb in en om het huis al meerdere dagen geen bereik op mijn mobiele telefoon, en mijn vriendin ook niet. Ik woon 200m van een GSM mast en het lijkt er dus op dat die is uitgevallen. Ik heb de storing al gemeld maar geen enkele reactie gehad en al dagenlang geen enkel bereik.

Ik woon in afgelegen gebied in een bos, waar veel wandelaars lopen. Als ik een stuk ga wandelen dan heb ik weer een heel klein beetje bereik, kennelijk via een andere mast verder weg. Kom ik weer thuis, dan zie ik weer de melding "Geen bereik". Voor mijn partner - ook een T-Mobile klant op een ander nummer - geldt hetzelfde. We kunnen prima bellen als we ergens heen gaan, maar thuis he-le-maal niets.

Volgens mij kan ik zonder bereik ook geen hulpdiensten bellen, dus ik voel mij al meerdere dagen toch wat onveilig. Ook is het onveilig voor mensen in de omgeving, een week terug is hier in onze directe omgeving een grote politieactie geweest die het landelijke nieuws gehaald heeft. Ook voor wandelaars geldt dus dat er nu in het bos geen bereik is en dat lijkt me een heel onveilige situatie.

Ik woon op postcode 9443TK en dat is tevens de locatie van de mast. Ik hoop dat ik snel weer mobiel bereik heb want het voelt toch onveilig!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Gevangentussentwee,

Wat balen dat je dit probleem ervaart. Ik wil je graag verder helpen! Ik zie dat je niet bent ingelogd met je My T-Mobile account en dus kan ik niet bij je gegevens. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je nummer, naam en adres? En ook die van je vrouw als het kan? Ik kan dan kijken of je dekkingklacht goed is ingediend en hoe ver mijn collega's van de netwerkafdeling zijn.

Reageer