Beantwoord

Geen bereik..Slechte vergoeding!!! TMOBILE

• 7 januari 2014
  • 1 reactie
  • 752 Bekeken

Hallo,

Ik zit nu al 4 jaar op een middelbare school en ben ook al ruim 4 jaar klant bij T-mobile.
Al 4 jaar lang heb ik nauwelijk bereik om te bellen en smsen in mijn school maar het ergste is nog dat ik gewoon GEEN 3g heb.
Natuurlijk heb ik 3.5 jaar me mond gehouden want wat kan je als kind doen behalve je ergenis tegen je ouders zeggen.
Nu hebben me ouders  vorig jaar een nieuw abbonement afgesloten wederom bij T-Mobile met een actie van een nieuwe winkel en dan heb je
een stel samen abbonnement met 5gb data en onbeperkt bellen+smsen.
Nu heb ik een paar maanden geleden toch maar me mond opengetrokken omdat ik er schijtziek van wordt dat T-MOBILE op een druk bezochte plek met een school en voetbalclub telstar ernaast niet normale dekking kan geven!!!
Na dus die klacht ingediend te hebben wordt ik een week later opgebeld met de mededeling dat ze als 1 van de grootste providers in Nederland niet in staat zijn dit binnen onbepaalde tijd op te lossen. Dus bieden ze (mij) mijn ouders een kortingregeling aan voor een paar maanden 20% korting of ontbinding van mijn abonnement  omdat ik jaja al 4 jaar geen bereik heb op een plek waar ik 10 uur per dag ben!!!! Daar heb je dus geen ******* aan natuurlijk had ik veel eerder een klacht in moeten dienen en overstappen naar een andere provider die wel normale dekking heeft maar om nou een paar maanden 20% korting te geven voor die 4 helse jaren amehoela.
Ik eis dat T-Mobile binnen 3 maanden een normale dekking geeft op die Locatie of ontbinding van me contract + het verschil in prijs van mijn nieuwe abonnement bij VODAFONE ofzo en de daarbij bijkomende kosten!
Heb een goedkoop abbonement voor c.a 30 euro p.m. met 5gb data ja lekker makkelijk om dan ontbinding aan te bieden lekker goedkoop ook.
Ik heb 4 jaren met kl*te bereik geleefd en nu wil ik normale dekking we leven toch in de 21e eeuw doe normaal maak investeringen in je netwerk ipv stomme reclamespotjes met Ali B die verschrikkelijk irritant zijn!

Maar waarschijnlijk wordt er toch weer niks aangedaan en zitten jullie je nu lekker in jullie handjes te wrijven van alle winst van de scholieren daar op die school die toch geen gebruik van jullie netwerk kunnen maken lekker GRATIS GELD!! hmmmm!

Ik heb het trouwens niet tegen de forummedewerkers die doorgaans wel aardig zijn :)

Ik sluit nu mijn forum post af en hoop dat er eindelijk is iets aangedaan wordt want dit is toch niet normaal man!

Groetjes
icon

Beste antwoord door Chantal01 10 januari 2014, 13:23

@jlvdp1

Ik waardeer de tijd die je extra hebt genomen om ook hier te melden wat er aan de hand is. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is. Het is altijd belangrijk om een klacht te melden zodat wij er dan iets mee kunnen doen. Jammer genoeg kan er niet altijd een oplossing geboden worden die jij graag zou willen. Ik zie dat je klacht betreft het netwerk ook via de e-mail service is besproken. Ik kan je geen andere opties aanbieden dan die er al zijn gedaan. Het is jammer genoeg niet overal en niet altijd mogelijk om voldoende of een goede dekking te bieden en daarom hebben wij je ook andere opties aangeboden. Ik wou dat ik het voor je kon veranderen maar ik kan dat jammer genoeg niet. Indien je ervoor kiest om een andere keuze te maken betreft coulance, adviseer ik je om terug te mailen vanuit het e-mailbericht dat je hebt ontvangen.
Bekijk origineel

1 reactie

@jlvdp1

Ik waardeer de tijd die je extra hebt genomen om ook hier te melden wat er aan de hand is. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is. Het is altijd belangrijk om een klacht te melden zodat wij er dan iets mee kunnen doen. Jammer genoeg kan er niet altijd een oplossing geboden worden die jij graag zou willen. Ik zie dat je klacht betreft het netwerk ook via de e-mail service is besproken. Ik kan je geen andere opties aanbieden dan die er al zijn gedaan. Het is jammer genoeg niet overal en niet altijd mogelijk om voldoende of een goede dekking te bieden en daarom hebben wij je ook andere opties aangeboden. Ik wou dat ik het voor je kon veranderen maar ik kan dat jammer genoeg niet. Indien je ervoor kiest om een andere keuze te maken betreft coulance, adviseer ik je om terug te mailen vanuit het e-mailbericht dat je hebt ontvangen.

Reageer