Beantwoord

Geen bereik telefoon en internet

  • 30 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 414 Bekeken

Hallo,
Ik heb geen 4g; kan niet bellen, gebeld worden en heb geen internet.
Moet eigenlijk 24 uur bereikbaar zijn ivm gehandicapte dochter.
Hoe kan ik dit zo snel mogelijk opgelost krijgen?
mvg.
Marian
icon

Beste antwoord door Hajar 4 september 2018, 15:02

Hi Marian,

Ik begrijp je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Momenteel zijn er wat problemen in Heerde, maar onze specialisten zijn ermee bezig! Ik zie dat er ook al een case in aangemaakt voor je dus je wordt op de hoogte gehouden door onze specialisten. We hopen dat het zo snel mogelijk verholpen wordt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Marian,

Wij kijken meteen met je mee, want dit moet natuurlijk zo snel mogelijk opgelost worden!

Laten we samen wat stappen doorlopen! Zou je eerst jouw toestel eens opnieuw op kunnen starten, hoe gaat het daarna? Werkt dat niet, zou je dan jouw simkaart in een ander toestel willen stoppen? Krijg je dan wel verbinding met T-Mobile? En als je juist een andere simkaart in jouw toestel stopt, werkt dat? Door deze kruistest uit te voeren kunnen we erachter komen waar het probleem precies inzit - in de simkaart of in het toestel.

Ik hoor graag wat hier allemaal uitkomt Marian, zo kunnen we je verder helpen en ervoor zorgen dat je weer bereikbaar bent!
Hallo,
Ondertussen alles gedaan. Man en zoon zijn in dr winkel in Zwolle geweest. Zij zouden dr mast gaan bekijken. Hebben jullie ondertussen ook al actie ondernomen, want heel Heerde heeft er last van. Ook mensen van Simple. (Niet van KPN of vodafone)
Wij hebben in huis 3 mobielabonnementen en een thuisabonnement. Mocht dit probleem niet heel snel opgelost worden, dan denk ik niet dat mijn kinderen nog bij jullie willen blijven. En ik ben zelf ook niet meer zo positief 🤨

Met vriendelijke groet
M. Wientjes
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marian,

Ik begrijp je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Momenteel zijn er wat problemen in Heerde, maar onze specialisten zijn ermee bezig! Ik zie dat er ook al een case in aangemaakt voor je dus je wordt op de hoogte gehouden door onze specialisten. We hopen dat het zo snel mogelijk verholpen wordt!

Reageer