Vraag

Geen bereik thuis

• 20 juli 2016
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Beste T-mobile,

Vanaf het begin dat ik van Vodafone ben overgestapt naar jullie netwerk, heb ik geen bereik in huis. Ik heb hier meerdere keren over gebeld, maar daar wordt gezegd dat ik thuis dekking heb en dat er vanuit mijn huis gebeld wordt. Als ik al in de gelegenheid ben om vanuit huis te bellen, dan is dat omdat ik in de tuin of voor de deur sta. Het is inmiddels al een gewoonte geworden de telefoon thuis niet op te nemen of mensen terug te bellen zodra ik in de auto zit. Toen ik dit vertelde vroeg men naar de exacte datum. Dat is dus altijd. Ik kan opnemen, maar mensen horen me niet, de verbinding verbreekt na een minuut of ik hoor mensen niet. Ik loop constant heen en weer. Twee streepjes is maximum bereik, maar zodra ik opneem valt dit naar een of nul. Aangezien ik vanuit huis werk, heb ik een provider nodig die hier een goed signaal geeft.

Mijn vriend, die ook bij T-mobile zit, heeft precies hetzelfde probleem. (laat ik duiden dat wij in een huis wonen) Ik ben rond gaan vragen in de buurt en blijkt dat mijn buurman, ook klant bij jullie, ook alleen bereik heeft als hij uit het raam hangt.

Ik neem nu maar foto's van de momenten waarop ik geen bereik heb of de verbinding verbreekt, aangezien T-mobile mij moeilijk kan geloven. Zowel mijn vriend als ik eisen nu een oplossing, anders moeten we helaas constateren dat T-mobile niet de geschikte provider voor ons is.

Graag horen wij spoedig van u hoe we dit op kunnen lossen.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi J.Q.

Welkom op ons Forum!

Wat jammer om te lezen dat je problemen ervaart met ons netwerk. Ik heb gelijk de dekking in jouw regio gecontroleerd en de dekking ziet er goed uit. Je zou goed bereik moeten hebben, want de mast staat optimaal gericht. Ik zie wel dat je een verouderd simkaart hebt, waardoor je problemen zou kunnen ervaren met ons netwerk. Ik heb je daarom kosteloos een nieuwe simkaart gestuurd. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen thuis. Op deze pagina kun je hem activeren.

Laat je mij weten of je met de nieuwe simkaart nog steeds problemen ervaart? Je kan mij ook het nummer van je vriend in een privébericht sturen dan controleer of ik hij ook een verouderd simkaart heeft.

Ik hoor graag van je.
Wij worstelen met hetzelfde probleem.
Er bestaan antenne versterkers voor dergelijke situaties.
Is iemand van jullie bekend met een merk en type, en eventueel een leverancier, voor een dergelijke versterker?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Dorknoper,

Ik zie inderdaad dat er netwerkproblemen zijn op jouw locatie en je heb hier ook al contact over gehad.

Slim om na te denken over een versterker. Wanneer je op Google gaat zoeken naar zo'n soort versterker kom je onder andere op deze pagina uit. Je vindt hier meer informatie over verschillende type versterkers. 🙂

Hopelijk kom je hier verder mee! Als je nog vragen hebt dan weet je ons te vinden.

Reageer