Vraag

Geen beveiligde Internet-verbinding

Mijn Samsung Galaxy S i9000 werkt de laatste weken niet meer naar behoren. Ik krijg bij alle Internet-activiteiten de melding dat er geen beveiligde verbinding tot stand gebracht kan worden. Mijn Facebook-app start helemaal niet meer op en de rest slechts moeizaam (na meerdere pogingen en dat steeds met eerder genoemde melding). Ik heb de batterij al eruit gehad, toestel uit en aan gezet, maar het probleem blijft. Wat t doen?

10 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom op het forum! :)

Heb je de geschiedenis/Cookies al gewist van je internet browser?
Er zijn problemen met Facebook en Twitter app, T-Mobile is er mee bezig, wil jij hier reageren?

Heb je de geschiedenis/Cookies al gewist van je internet browser?

Ja, heb ik ook al gedaan! Handig trouwens zo'n forum ..., eeeh hoop ik dan.
Reputatie 6
Badge +12
@ril1966,

Je gebruikt gewoon de normale ''Browser'' neem ik aan?
Open browser.
Druk rechts onderaan bij je mobiel. (Naast homebutton), kies meer, instellingen.
Scroll naar onderen daar zie je vanzelf ''Privacy Instellingen'' gooi alles leeg ;)

Je kan bij ''Beveiliging'' ook het ''Beveiligingswaarschuwingen'' uitschakelen.

@ril1966, Je gebruikt gewoon de normale ''Browser'' neem ik aan? Open browser. Druk rechts onderaan bij je mobiel. (Naast homebutton), kies meer, instellingen. Scroll naar onderen daar zie je vanzelf ''Privacy Instellingen'' gooi alles leeg 😉

Je kan bij ''Beveiliging'' ook het ''Beveiligingswaarschuwingen'' uitschakelen.

Hey Dave, meen je dat? Gooi alles leeg???? Ben ik dan niet alles kwijt op mn telefoon?

En beveiligingswaarschuwingen uitschakelen, is dat n tijdelijke oplossing zodat ik geen beveiligingswaarschuwing krijg? Maar dan weet ik dus niet of ik n beveiligde internet-verbinding heb of niet?? Ik krijg alleen de waarschuwing niet meer??
Reputatie 6
Badge +12
@Ril1966,

Gooi alles weg bedoel ik van Internet ;)
Dus de geschiedenis en cookies. (Niks van je telefoon!)
Ok, nou, dat had ik al gedaan, maar heb het nog maar eens gedaan, de Cookies en geschiedenis leeggooien. Maar aanmelding bij Facebook mislukt nog steeds en bij het internet krijg ik nog steeds de melding dat er een probleem is met de gegevensverbinding en dat er geen beveiligde verbinding tot stand gebracht kan worden. Pffffh, leuk die telefoons (maar alleen als ze het doen) ...
Reputatie 5
@Ril1966
Welkom op het T-Mobile Forum!

Wil je controleren of je de laatste update op he toestel hebt? Als je de laatste update op je toestel hebt staan wil je dan de internetinstellingen nalopen? Hiervoor kun je het stappenplan Internet: Handmatig instellen 2.2 voor volgen.

@Dave760; Bedankt voor je hulp in dit topic. Hiervoor heb je weer reputatiepunten voor het hartje mee gescoord. 🙂
Hoi Ries,Ik heb de laatste update gedownload (had ik idd niet), ben mn internetinstellingen nagelopen (klopte allemaal), maar krijg bij het opstarten van Facebook nog steeds de mededeling dat ik "het later nog eens moet proberen, omdat er een fout is opgetreden bij het aanmelden'. En nadat ik via de browser wat sites probeer te bezoeken krijg ik ook weer de mededeling dat er "een probleem is met de gegevensverbinding en er geen beveiligde verbinding tot stand kan worden gebracht'. Aaaaaaargh!!!!
Reputatie 6
Badge +12
@RIl1966,

Zoals ik al aangaf zijn er problemen met Facebook ! (De app en site ook bij sommige)
Wacht het even af s.v.p.

@Ries,
Thanks voor de punten!
Reputatie 5
@Ril1966
Voor de Facebook/Twitter app kun je het beste [thread=172300]dit topic[/thread] in de gaten houden.

Ik heb je abonnement gecontroleerd en ik zie dat je nog een verouderd type simkaart in gebruik hebt. Je gaat van mij een nieuw type simkaart ontvangen en deze zal je binnen enkele dagen ontvangen. Op het e-mailadres wat bij ons bekend is heb je een e-mail ontvangen met uitleg hoe de nieuwe simkaart te activeren.

Laat je het weten als je de nieuwe simkaart in gebruik hebt?

Reageer