Vraag

Geen connectie met data

• 29 april 2017
  • 7 reacties
  • 145 Bekeken

Ik heb nu al bijna een week geleden een internetbundel geacriveerd met INTERNET AAN, en heb 1250mb data te verbruiken. Vanaf het moment dat ik het heb geactiveerd, is er geen icoon te zien dat ik verbonden ben met bijvoorbeeld 3G of 4G. Normaal was dat wel zo.. Ik heb dus al bijna een week lang die 1250mb maar ik heb er niks van kunnen verbruiken. Dus alhoewel ik wel service heb van T-mobile heb ik geen internetverbinding. Ik heb mijn telefoon al een paar keer opnieiw opgestart, maar tevergeefs. Wat kan hieraan gedaan worden? Want ik heb nu het gevoel dat ik €9,99 heb verspild.

7 reacties

Hoi Fayy94.

Misschien een domme vraag, maar het komt vaker voor: staat de mobiele dataverbinding wel aan?
Hier hetzelfde probleem. Zit sinds gisteren ineens zonder data...heb zelfde maandbundel...Alleen op plaatsen waar wifi is, wel internet...verder dus niet te bereiken 😞
Ik heb mijn mobiele dataverbinding al dagenlang aanstaan maar tevergeefs..
Reputatie 7
Badge +20
Hi violin en Fayy94,

Ons PrePaid prijsplan is veranderd en als je gebruik wilt maken van internet dan moet je of een databundel kopen of kiezen voor Betalen per MB. Lukt het wel als je voor een van de twee kiest?

Ik hoor graag van jullie.
Ik heb ook ineens geen internet meer. Prepaid opgewaardeerd. Tel aan en uit. Niks.... rara
Ook een sms gestuurd naar 4000 wordt niet herkend. Zou fijn zijn dat er geantwoord wordt
@moeder1
Dit is een klantenforum, voor en door klanten van T-Mobile, waar enkele T-Mobile Moderators de vragen oppakken die wij klanten niet kunnen behandelen. Dat houdt dus in dat je wat geduld zal moeten hebben, niet elke vraag wordt binnen vijf minuten opgepakt.

Wat heb je in de sms naar 4000 gezet? Op deze pagina vind je welke tekst je kunt sms'en en hoe je op een andere manier een internetbundel kunt activeren voor PrePaid.

Als je die tekst al gebruikt hebt, krijg je een foutmelding? Zo ja, wat zegt de foutmelding?

Reageer