Beantwoord

Geen data over 2G en 3G tijdens piek momenten gesprekken worden verbroken, 4G geen problemen

• 22 mei 2017
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

Reputatie 3
Waarom een nieuwe Topic de oude titel van de andre topic komt niet over één met dit probleem

@Hcblids

Als eerst wederom bedankt je voor je melding. Dit is natuurlijk niet de bedoeling van een fallback.
Ik heb even een aantal gegevens bekeken en ik zag dat ons netwerk extern werd gestoord op deze locatie. De oorzaak is nu achterhaald en dat specifieke probleem is nu gelukkig opgelost.

Ik vraag me dus af of je het probleem nu nog ervaart?

Het was even voorbij leek het maar het probleem is weer terug

Bij 2G worden de gespreken binnen 03 a 17 sec verbroken 1200 is niet mogelijk om te bellen, data werkt niet
Bij 3G worden de gespreken binnen 1 a 6 min verbroken, 2x 1200 gebeld eerste gesprek werd bij 6 min verbroken, 2de gesprek werd bij 4 min verbroken rond 18 uur, data werkt niet
4G geen enkel probleem

Op moment dat het gesprek verbroken wordt krijg gaat et toestel even naar geen service vervolgens 4G 1 streepje -102dbm op zolder

4G op -124dbm normaal was het al 3G, maar wordt je vanaf gegooit dat gebeurd na 10 min wordt er geprobeerd opnieuw met 3G te verbinden dat mislukt omdat toestel geen data binnen krijgt waarnaar je opnieuw op 4G komt bij -124 a -126dbm

3G geen data niks ook gespreken worden verbroken, deze mast locatie heeft nog geen 4G2100

In de ochtend begint het 07.30 duurt tot 10.00 en avond begint het 15.30 duurt tot 19.00
soms ook tussen 12.00 tot 13.00
in het weekend doet het probleem zich niet voor dan is snelheid 6 a 7 mbit/sec op 3G
icon

Beste antwoord door Hcblids 23 mei 2017, 15:42

Hallo T-Mobile Moderators

Bij deze ben ik uitstekend geholpen door de T-Mobile Klantenservice en kan dit Topic wel dicht
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Hallo T-Mobile Moderators

Bij deze ben ik uitstekend geholpen door de T-Mobile Klantenservice en kan dit Topic wel dicht

Reageer