Beantwoord

Geen dataverbinding met iPhone 8

  • 20 januari 2018
  • 3 reacties
  • 457 Bekeken

Erg fijn... sinds 2 weken mijn contract verlengt met de iphone 8, en onbeperkt internet! Fantastisch zou je denken...
Helaas heb ik dus alleen maar internet op de WiFi, dus kan onderweg Siri niet gebruiken, niet navigeren en niet appen buitenshuis....
Enja, mobile data staat aan, ja toestel al meerdere keren aan en uit gezet... WiFi erop en eraf, niks helpt.
Al de hele dag proberen de klantenservice te bellen... maar blijf maar in de wacht...
Ik zit ernstig te twijfelen om mijn contract te laten ontbinden( aangezien t mobile zich niet houdt aan de voorwaarden in het contract!!!) ik heb een duur abonnement, ivm het onbeperkte internet!!!
Zijn er meer mensen met deze klachten?
icon

Beste antwoord door David 22 januari 2018, 09:49

Hi Jenny32,

Er wordt in ieder geval al met je mee gedacht over jouw probleem. Niet alleen door onze communityleden, maar ook door mijn collega. Zij heeft ook een case voor jou aangemaakt om dit te laten onderzoeken door onze specialisten.

Had je ook jouw simkaart al gecontroleerd, om te kijken of deze wel helemaal in orde is? Ik begrijp dat je van alles geprobeerd hebt, maar dat kan ik er net niet uithalen, dus daar ben ik wel benieuwd naar. Je kunt jouw simkaart met deze stappen controleren. Misschien schept dat gelijk duidelijkheid!

Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen? Als onze specialisten nog vragen voor jou hebben, dan nemen ze telefonisch contact met je op. Dit gebeurt met een afgeschermd nummer. Dan weet je in ieder geval dat wij het zijn. Mocht je in de tussentijd nog vragen voor ons hebben, laat het dan weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Er zijn meer klachten met de iphone , tmobile is er mee bezig .
Reputatie 7
Badge +9
Staat Internet EU toevallig aan op je toestel? Die is namelijk alleen bedoeld voor VS gebruikers die willen roamen in de EU; als je het met een EU sim aanzet werkt het internet niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jenny32,

Er wordt in ieder geval al met je mee gedacht over jouw probleem. Niet alleen door onze communityleden, maar ook door mijn collega. Zij heeft ook een case voor jou aangemaakt om dit te laten onderzoeken door onze specialisten.

Had je ook jouw simkaart al gecontroleerd, om te kijken of deze wel helemaal in orde is? Ik begrijp dat je van alles geprobeerd hebt, maar dat kan ik er net niet uithalen, dus daar ben ik wel benieuwd naar. Je kunt jouw simkaart met deze stappen controleren. Misschien schept dat gelijk duidelijkheid!

Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen? Als onze specialisten nog vragen voor jou hebben, dan nemen ze telefonisch contact met je op. Dit gebeurt met een afgeschermd nummer. Dan weet je in ieder geval dat wij het zijn. Mocht je in de tussentijd nog vragen voor ons hebben, laat het dan weten!

Reageer