Beantwoord

Geen DSL verbinding

  • 25 June 2019
  • 2 reacties
  • 296 Bekeken

Sinds gisteren zou ik mijn modem moeten kunnen installeren
deze maakt echter geen verbinding
weet iemand wat te doen?
icon

Beste antwoord door Piotr 1 July 2019, 12:31

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
@Jan7105 Je weet zeker dat je alles goed aangesloten hebt?

Als dat zo is en je kabeltjes goed zijn, heb je 2 opties.

optie 1, je belt naar de klantenservice of je chat ermee. Is ook mogelijk las ik. Er is wel een lange wachtrij als je belt, maar als je de kans hebt om 7 uur in de ochtend te bellen, ben je vrij snel aan de beurt.

Optie 2, is wachten tot een Moderator die een T-Mobile medewerker is reageert, doorgaans is dit tussen de 24/48 uur. Maar dit kan zelfs nog wat langer duren. Ze lezen wel mee in ieder geval en waar nodig reageren ze.

Dit zijn de enigste 2 opties die ik kan bedenken, omdat wij, ook klanten van T-Mobile zijn en geen gegevens in kunnen zien en een lijnmeting kunnen doen. Het lijkt me dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken vanje nieuwe verbinding, dus ik zou zeggen, bellen maar.

Mocht je toch liever wachten, dan kun je alvast je gegevens hier invullen. Alleen T-Mobile medewerkers hebben hier toegang tot.
Reputatie 7
Hey @Jan7105,

Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis!😄Heb je ook hier gekeken? Daar vind je een handige video die je op weg kan helpen met de installatie. Mocht je er niet uitkomen stuur mij dan een privébericht. Dan zorg ik ervoor dat er een monteur bij je op bezoek komt. ☺️

Reageer