Geen Europa internet

• 27 mei 2016
  • 6 reacties
  • 142 Bekeken

Ls, Na contact met de chat service en diverse pogingen op jullie advies te hebben gedaan werkt de europa-pas nog steeds niet. Ik heb inmiddels al 2 x een bundel gekocht extra en dan werkt het wel. Aangezien Ik veel in Europa reis maak ik nu dus al extra kosten ondanks dat ik nog genoeg mbs over heb? Graag zie ik hiervoor snel een oplossing. Ik heb een Apple 6s plus. Mvg Tom

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Tom,

Wat vreemd zeg. We gaan graag voor je op zoek naar een oplossing.

Ik zie dat je jouw vraag ook in dit topic had gesteld. Zou je jouw vraag in het vervolg in 1 topic willen stellen? Zo houden we het overzicht op het forum. Alvast bedankt daarvoor.

In het systeem zie ik inderdaad dat je op dit moment gebruik maakt van een Altijd EU internet MB-aanvuller. Heb je voordat je deze aanvuller had aangeschaft geen gebruik kunnen maken van je normale bundel? Ik heb de kosten van je laatste aanvuller in ieder geval vergoed. (Dit zal op je eerstvolgende factuur zichtbaar zijn)

Woensdag 1 juni krijg je weer de nieuwe MB's toegekend, dan hoor je weer 1GB tot je beschikking te krijgen.

Ik las in dit topic ook dat je last had van langzaam internet. Heb je al geprobeerd om verbinding te maken met één van de andere beschikbare providers? Heb je hier overal last van en sinds wanneer heb je hier last van?
Ik heb vanaf het gebruik maar heel even gebruik kunnen maken van het internet en kreeg al snel de melding dat mijn mbs op waren. Ook met een andere provider is mijn internet traag en kan ik veel geplaatste video's niet bekijken.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Tom,

Wegens privacywetgeving mogen wij niet inzien waar onze klanten de MB's aan verbruiken. We krijgen deze vraag vaker en hebben daarom ook dit topic gestart met meer informatie en tips om je datagebruik in de hand te houden. Ik zie dat je momenteel nog 600MB over hebt om te gebruiken in Zwitserland. Helaas kan het wel zo zijn dat het internet niet heel stabiel is op de plek waar je bent. Helaas kunnen wij namelijk niet garanderen dat het netwerk in een ander land net zo stabiel is als het netwerk waar je in Nederland gebruik van maakt. Waar ben je precies? Dan kijken we graag even voor je na met welk netwerk je het beste verbinding kunt maken. 🙂
Hallo ik heb geen netwerk in het buitenland kan geen travel en surf pas kopen omdat hij geen provider kan vinden ik wil graag kunnen internetten ook als ik buiten loop. Mvg
Hallo wordt dit nog beantwoord
Reputatie 7
Badge +15
Hey Nikajayisaiah,

Welkom op het T-Mobile Forum. Dit is een klant-helpt-klant forum waar klanten elkaar verder kunnen helpen. Wanneer onze hulp nodig is reageren wij natuurlijk. Dit kan meestal tot 24 uur duren. In jouw geval heb je gisteravond laat gereageerd en wij zijn er pas vanaf een uur of 9 in de ochtend. 🙂

Nu terug naar je vraag: het is natuurlijk super onhandig dat je niet kunt internetten in het buitenland. Ik ben net direct ons systeem ingedoken en er is een blokkade actief op roaming, internationaal gebruik en premium diensten. Deze blokkade is geactiveerd omdat er nog een factuur open staat. De factuur van april is namelijk nog niet betaald.

Op deze pagina vind je manieren om direct online te betalen. De blokkade zal vervolgens automatisch verwijderd worden. Wanneer je niet weer hoe veel er nog open staat kun je 'saldo' sturen naar 1212. Je ontvangt dan direct een sms met het openstaande bedrag.

Laat je weten of alles zo duidelijk is?

Reageer