Beantwoord

Geen gehoor bij bellen iPhone 6

Telkens als ik iemand probeer te bellen of ik gebeld word, hoor ik geen geluid als ik opneem. Ook hoor ik, als ik zelf bel, geen beltoon en ik hoor het ook niet overgaan / geen gehoor van de persoon aan de andere kant van de lijn. Kan ik hier iets aan doen? Als ik via whatsapp bel, hoor ik wél gewoon geluid.
icon

Beste antwoord door 05alexander92 22 april 2016, 23:31

Dit doet vermoeden dat het niet aan de speaker ligt, maar mogelijk iets in het netwerk of aan je simkaart.

Is het echt bij elk gesprek? Als je de simkaart in een ander toestel doet, heb je het probleem dan ook? Als je een andere simkaart in je toestel doet, heb je het probleem dan ook?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Dit doet vermoeden dat het niet aan de speaker ligt, maar mogelijk iets in het netwerk of aan je simkaart.

Is het echt bij elk gesprek? Als je de simkaart in een ander toestel doet, heb je het probleem dan ook? Als je een andere simkaart in je toestel doet, heb je het probleem dan ook?
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn iPhone SE. Is dit ooit opgelost?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jens,

Ik heb gelijk even gekeken of Estee vorig jaar nog een reparatie had aangevraagd of iets dergelijks, maar dit is niet het geval. Zou je sowieso de vragen van 05alexander92 eens kunnen beantwoorden? Aan de hand hiervan komen we namelijk al een stap dichterbij de oplossing en kunnen we jou hierbij verder helpen!

Heb je dit probleem overigens overal of op één locatie? Ik ben sowieso erg benieuwd naar de uitkomst van de kruistest, dan weten we waarschijnlijk al waar het verkeerd gaat!

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet! 🙂

Reageer