Vraag

Geen geluid bij bellen of gebeld worden

• 1 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 3333 Bekeken

Sinds gisteren kan ik ik niet meer bellen in gebeld worden. Ik kan een nummer kiezen. Kan zien dat hij overgaat maar hij geeft geen toon. Ik kan zien dat de gebelde persoon opneemt maar er is geen geluid/contact in communicatie mogelijk. Andersom net zo.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Jessica77,

Goed dat jij jouw vraag hier op het forum hebt geplaatst. Welkom! We helpen je hier graag verder. 🙂

Als ik het goed begrijp kun je wel bellen en gebeld worden maar krijg je geen geluid. Heb je al geprobeerd of het wel lukt als je een headset gebruikt? Maakt je toestel verder wel geluid? Als je muziek aanzet bijvoorbeeld? En belangrijker nog.. van welk type toestel maak je gebruik? Met wat meer informatie kunnen we je gerichter verder helpen.

Mocht je toestel helemaal geen geluid meer maken, bekijk dan voor de zekerheid even of het volume wel aan staat. Verder vind je in dit topic een aantal handige tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is.

Ik zie je reactie graag tegemoet! 🙂
Hoi Amy,
Bedankt voor je reactie.
Het probleem is inmiddels gelukkig opgelost. Heel simpel even opnieuw opstarten...
Toch bedankt!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Jessica,

Thanks voor de terugkoppeling. Super fijn om te horen dat het opgelost is. Vaak kan een herstart inderdaad al wonderen doen. 😉

Mochten we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan weet je ons te vinden!

Reageer