Beantwoord

Geen goede netwerkontvangst thuis

  • 11 september 2017
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Hoe kan ik wel een goed ontvangst thuis krijgen ligt absoluut niet aan toestel
icon

Beste antwoord door David 12 september 2017, 13:32

Hoi Opabas42,

Goed dat je even aan de bel trekt!

In ons systeem zie ik terug dat je op 9 september met mijn collega Vanessa hebt gesproken over jouw netwerkprobleem. Zij heeft een netwerkklacht voor je ingediend, zodat onze netwerkspecialisten dit voor je kunnen onderzoeken. Op dit moment kan ik daar niet veel extra's aan toevoegen of iets anders voor je doen, aangezien het al bij de specialisten ligt. Zij gaan dit zo spoedig mogelijk voor je onderzoeken en nemen contact met jou op zodra zij een uitkomst hebben. Houd er ook rekening mee dat zij wellicht bellen om nog wat meer informatie te verkrijgen. Dit gebeurt altijd met een afgeschermd nummer, dus dan weet je dat je een telefoontje van ons verwacht!

Als wij je in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Opabas42,

Goed dat je even aan de bel trekt!

In ons systeem zie ik terug dat je op 9 september met mijn collega Vanessa hebt gesproken over jouw netwerkprobleem. Zij heeft een netwerkklacht voor je ingediend, zodat onze netwerkspecialisten dit voor je kunnen onderzoeken. Op dit moment kan ik daar niet veel extra's aan toevoegen of iets anders voor je doen, aangezien het al bij de specialisten ligt. Zij gaan dit zo spoedig mogelijk voor je onderzoeken en nemen contact met jou op zodra zij een uitkomst hebben. Houd er ook rekening mee dat zij wellicht bellen om nog wat meer informatie te verkrijgen. Dit gebeurt altijd met een afgeschermd nummer, dus dan weet je dat je een telefoontje van ons verwacht!

Als wij je in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!

Reageer