Beantwoord

Geen inkomende oproepen en sms'jes

• 4 september 2015
  • 3 reacties
  • 166 Bekeken

Hallo,

Sinds kort ontvang ik geen sms'jes en oproepen meer. Ik weet niet waar het aan ligt. Ik heb alles al geprobeerd. Opnieuw aangezet, updates, verbinding bekijken en instellingen aangepast. Niks werkt.

Dit is erg vervelend want ik mis nu ook belangrijke oproepen van mogelijke stageadressen.

Help!

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door David 9 september 2015, 11:39

Hoi ErikAnouk,

Welkom op ons Forum! :)

Het kan aan 2 dingen liggen: het netwerk of je simkaart. Rondom jouw postcode waren de afgelopen dagen werkzaamheden, waardoor je hinder kon ondervinden, excuses hier in ieder geval voor! De werkzaamheden zijn ondertussen wel afgerond, je zou dus geen problemen meer moeten hebben..

Mocht dit niet zo zijn, dan kun je kijken aan de hand van deze tips of jouw simkaart nog wel voldoet!

We horen het graag van je of het ondertussen al opgelost is!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Heb je de SIM al eens in een ander toestel geprobeerd? Of een andere SIM in jou toestel? Het klinkt namelijk als een defecte SIMkaart.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi ErikAnouk,

Welkom op ons Forum! :)

Het kan aan 2 dingen liggen: het netwerk of je simkaart. Rondom jouw postcode waren de afgelopen dagen werkzaamheden, waardoor je hinder kon ondervinden, excuses hier in ieder geval voor! De werkzaamheden zijn ondertussen wel afgerond, je zou dus geen problemen meer moeten hebben..

Mocht dit niet zo zijn, dan kun je kijken aan de hand van deze tips of jouw simkaart nog wel voldoet!

We horen het graag van je of het ondertussen al opgelost is!
Hoi,

Ik heb nu wel verbinding op andere plekken, maar thuis en buiten rond mijn huis nog steeds geen connectie. Moet 500 meter van mijn huis lopen voor ik 1 of 2 streepjes verbinding heb. Kan dit komen door mijn sim kaart?

Groetjes Erikanouk

Reageer