Beantwoord

Geen Internet

• 11 april 2012
  • 33 reacties
  • 1816 Bekeken

Hallo,

ik heb al een paar dagen geen Internet meer op mijn mobiel, terwijl dit wel in mijn abonnement zit. Hoe komt dit ? Als ik een netwerk probeer te selecteren staat T-Mobile daar wel bij, maar maakt geen verbinding. Ik heb vorige week een update geinstalleerd, weet niet of dat er mee te maken kan hebben ?
icon

Beste antwoord door IreneV 17 april 2012, 12:46

@IreneV Als je man wil internet heeft op zijn mobiel dan ligt het probleem inderdaad bij jou. De instellingen om gebruik te maken van mobiel internet stonden niet correct op het netwerk en ik heb deze gereset. Wil je via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen de instellingen resetten op je iPhone? Let op! Wi-Fi wachtwoorden dien je daarna opnieuw in te stellen. Laat je weten of je weer kunt internetten?

Hallo Ries,

jaaaaa, het werkt weer ! Mijn dank is groot ! 😉
Bekijk origineel

33 reacties

@IreneV
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb dit voor je nagekeken en ik zie geen storingen op het netwerk. Kun je me aangeven hoelang je al gebruik maakt van de simkaart? Het probleem kan namelijk ook daaraan liggen.
Helaas hier hetzelfde (030)...Sinds afgelopen zondag is mijn iSmart 150 (met 3GS) afgelopen en mijn ismart 75 (met 4S) ingegaan. Vanaf zondagavond dus geen data meer mogelijk. SIM verwijderd. Opnieuw opgestart. Nog niets. Nooit eerder problemen gehad met T-Mob. Vervelend....
Ik heb nog een simkaart van Dutchtone, dat zegt genoeg, denk ik

. Zit er dus al enige jaren in. En nu ?
Reputatie 5
@JP'S

De netwerkinstellingen stonden niet correct waardoor je met de iPhone geen toegang had tot het internet. Ik heb een reset uitgevoerd en je netwerkinstellingen gecontroleerd. Wil je na het lezen van dit bericht de netwerkinstellingen herstellen via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Let op! Wi-Fi wachtwoorden dien je daarna opnieuw in te stellen. Laat je weten of je kunt internetten?

@IreneV
Bedankt voor de aanvulling en nu ga je een andere simkaart per post ontvangen omdat ik zie dat je inderdaad nog een Dutchtone simkaart in gebruik hebt. ;)

Op het emailadres wat bij ons bekend is heb je ondertussen een email ontvangen met uitleg hoe de nieuwe simkaart te activeren. Laat je het weten als je de nieuwe simkaart in gebruik hebt?
@Moderator: Goedemorgen; super bedankt voor de moeite binnen een paar uur tijd en de (nu dus) geweldige reclame voor T-Mobile!! Alles werkt weer perfect. Bedankt!!
Reputatie 5
@JP'S
Bedankt voor de terugkoppeling en goed om te lezen dat het weer werkt! 😃
@Ries,

fijn, bedankt ! Ik wacht met spanning op m'n nieuwe simmetje en laat dan even weten of alles weer werkt ! Willen jullie mijn oude sim-kaart nog hebben voor in het T-mobile-museum ?

goedenavond, ik heb vandaag ook geen internet (locatie ook 030), vanaf vanochtend vroeg al niet.. kunnen jullie nagaan waaraan dit ligt?

alvast bedankt.
Reputatie 5
@IreneV
Hahaha, nee hoor, die mag je houden ter herinnering! :D

@bettyboop2012
Welkom op het T-Mobile Forum!

Vaak wil een battery pull problemen met het netwerk oplossen en heb je dit al gedaan? Batterij uit het toestel terwijl deze aan staat en na enkele minuten plaats je de batterij weer terug.

Ik kan helaas de dekking niet controleren op 030 omdat ik dan een te groot gebied in beeld krijg en geen indicatie heb op welke mast je bent aangemeld. Wil je de volledige postcode vermelden zodat ik gerichter het netwerk kan controleren?
Hallo Ries,

inmiddels heb ik m'n nieuwe simkaart ontvangen, bedankt voor de snelle service

Minpuntje : het probleem van geen internet is er nog steeds. Ik heb vast een instelling fout staan of zo, maar hoe los ik dit op ? Mijn postcode is 5825, maar manlief heeft ook T-mobile en die heeft wel gewoon internet, dus het zal toch wel aan mij liggen

. Wat nu ??
Reputatie 5
@IreneV
Als je man wil internet heeft op zijn mobiel dan ligt het probleem inderdaad bij jou. De instellingen om gebruik te maken van mobiel internet stonden niet correct op het netwerk en ik heb deze gereset.
Wil je via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen de instellingen resetten op je iPhone? Let op! Wi-Fi wachtwoorden dien je daarna opnieuw in te stellen.

Laat je weten of je weer kunt internetten?
@IreneV Als je man wil internet heeft op zijn mobiel dan ligt het probleem inderdaad bij jou. De instellingen om gebruik te maken van mobiel internet stonden niet correct op het netwerk en ik heb deze gereset. Wil je via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen de instellingen resetten op je iPhone? Let op! Wi-Fi wachtwoorden dien je daarna opnieuw in te stellen. Laat je weten of je weer kunt internetten?

Hallo Ries,

jaaaaa, het werkt weer ! Mijn dank is groot ! 😉
Reputatie 5
@IreneV
Bedankt voor de terugkoppeling en mooi dat het weer werkt! :D

Wil je een reactie op beantwoord zetten zodat andere forumleden weten dat je vraag is beantwoord.
Hallo
Ik heb nu anderhalve week mogen ervaren wat een verrijking het is om internet op je mobiel te hebben.Alleen....sinds vandaag doet het internet het niet meer? Als ik pagina's wil opvragen blijft het aan het laden of krijg ik de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt...Ik ben er echt nog een leek in, doe ik iets fout? Ik heb hier op het forum vanalles gelezen en geprobeerd, maar het probleem blijft. Heb nu een Samsung Galaxy Plus, en heb ook al gelezen dat het aan het simkaartje kan liggen? Want dit is inderdaad ook al een oud...
Kunnen jullie me helpen ?
@peuntje

Ik heb dit voor je nagekeken in het systeem en ik zie dat je inderdaad gebruik maakt van een oude simkaart. Ik heb je direct kosteloos een nieuwe toegestuurd 🙂! Hiermee zal je internet beter moeten werken.
@[url=" ??=]peuntje[/url]

Ik heb dit voor je nagekeken in het systeem en ik zie dat je inderdaad gebruik maakt van een oude simkaart. Ik heb je direct kosteloos een nieuwe toegestuurd 🙂! Hiermee zal je internet beter moeten werken.

@Ruben; dank je wel..:) Hoop dat het probleem daarmee opgelost is dan.
heb problemen met internet. mijn toestel kan geen verbinding maken met internet sinds gisteren. in mijn scherm switcht men de hele tijd van H en 3G. af en toe komt da een pijl van reconnect bij staan. Ook de groene en rode pijl zijn af en toe zichtbaar. Collega ook met T-mobile (zit naast mij) heeft geen enkel probleem. Toestel ook al uitgezet. wat kan ik nog meer proberen?
Reputatie 5
@Pommo75

Uit je bericht en je netwerkinstellingen ga ik er voor nu vanuit dat je simkaart deze problemen veroorzaken. Binnen enkele dagen ontvang je een nieuwe simkaart en hopelijk zijn de problemen opgelost. Op het emailadres wat bij ons bekend heb je ondertussen een email ontvangen met uitleg hoe de nieuwe simkaart te activeren. Je blijft natuurlijk je huidige 06-nummer behouden.

Laat je het weten als je de nieuwe simkaart in gebruik hebt?
Ik heb nu de nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd..gevolg is dat ik helemaal geen internetverbinding meer heb. Hij geeft helemaal geen 3G of wat dan ook aan. Vanmorgen de klantenservice tot 2 keer toe gebeld, eerst de toestelhulp geprobeerd, wat ik gisteren ook al had geprobeerd, daarna met een medewerker gesproken die geen fout in de instellingen kon ontdekken...Mijn simkaartje in een ander toestel gestopt, waar wel verbinding met internet werd gemaakt, maar ik weet niet of dat nu komt door de toestelinstellingen die mijn zus heeft? Want ze kon met MIJN simkaartje op HAAR internetpagina's...Met de ingestelde WIFI. Het toestel gereset naar fabrieksinstellingen, maar ook nu geeft het "geen verbinding mogelijk" aan.
En dan ben ik sinds 4 april naar dit abonnement overgestapt en heb ik sinds 7 april deze telefoon (Galaxy S Plus) ...Vandaag dus 2 weken. Heb er precies 10 dagen gebruik van kunnen maken, afgelopen woensdag begonnen de problemen...De pagina's laadden niet meer en ik kreeg steeds de foutmelding dat er geen verbinding kon worden gemaakt. Ik had de hoop dat het aan het simkaartje lag..:( Maar nu geeft ie dus helemaal geen internet meer. En daar betaal ik dan een abonnement MET internet voor...Iemand nog een idee waar de fout kan zitten?
Aanvulling op mijn vorige bericht; als ik de Status bekijk op mijn telefoon en kijk op Status mobiel netwerk staat er; "verbinding verbroken".
Weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben?
Aloha,
Bij mij hetzelfde probleem. Sinds maandag, de 16e een nieuwe mobile - Samsung Galaxy Ace, geen internet.
Met iemand van de klantenservice alles opnieuw ingesteld, maar helaas het werkt niet. Zowel met het SMSje voor de instellingen niet als met de instellingen van uw collega. SIM kaart is nieuw, daar kan het niet aan liggen. Ik blijf de melding houden : geen netwerkverbinding. Help !! Compleet leek op dit gebied, dus heb geen idee wat ik nu nog kan doen. In ieder geval al bijna een week geen internet, terwijl het wel in mijn abonnenment zit...
Ik hoor graag !
Hallo,
Ik heb op 13 maart mijn contract verlengd met de samsung galaxy S2, smart plus met onbeperkt internet, nu wil ik op internet gaan, maar dat gaat alleen via WIFI, anders geeft hij aan "kan geen verbinding maken", mijn vriend kan wel gewoon op internet, dus aan de omgeving ligt het niet.. Ook heb ik een andere simkaart in mijn toestel gedaan, van een ander nummer dat ik heb en dan doet internet het wel gewoon, dus aan het toestel kan het niet liggen.
Nou heb ik net via jullie site ook nog alle stappen doorgenomen van netwerkinstellingen, maar hij doet het nog steeds niet. Ik heb er vanmorgen ook al een nieuwe simkaart ingedaan, want ik dacht, het zal wel aan mijn oude orange simkaart liggen, maar dat is het dus ook niet.
kunnen jullie mij helpen? Misschien dat er bij mijn instellingen door jullie ook iets gereset moet worden ofzo... Hoop snel wat te horen.
t-mobile slechte service
netwerk probleem internet
1202 niet berijkbaar gelukig stap ik volgen de maand over
naar telfort waar het wel in orde is op het netwerk van kpn
Update tov mijn vorige bericht; ik ben zaterdag nog gebeld door de klantenservice, maar heb dit telefoontje gemist. Waarschijnlijk was het de technische dienst.
Ik heb nu wel mijn internet terug, alleen werkt het nog steeds niet goed. Als ik verbinding maak met WIFI zijn er geen problemen, en doet alles het goed. Maar als ik thuis ben, waar ik (nog) geen gebruik maak van WIFI blijven de pagina's nog steeds laden of krijg een connection error. Het 3G en H symbool blijft switchen met een groene en oranje pijl. De bereikbaarheid zijn 3 of 4 streepjes. Met bellen en smssen heb ik geen problemen...het is dus alleen het internet wat problemen geeft...
Goede avond... ik roep het nog niet té hard...maar sinds gisteravond lijkt alles weer helemaal te werken! Ik zou nog een kruistest proberen, wat de technische dienst me aanraadde, maar zoals gezegd lijkt het nu goed te zijn...:D

Reageer