Beantwoord

Geen Internet

• 11 april 2012
  • 33 reacties
  • 1816 Bekeken

Toon eerste reactie

33 reacties

Reputatie 7
@Peuntje
Bedankt voor je updates! Ik zie geen foutmeldingen meer in je netwerkgegevens. Wil je laten weten of het nog steeds goed werkt?

@Semang
Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Ik zie geen reden waarom je geen gebruik kunt maken van mobiel internet. Als het nog niet werkt wil je dan testen of je wel kunt intenretten met je simkaart in een ander toestel?

@miekjemiek
Welkom op het T-Mobile Forum! In je netwerkgegevens vind ik geen foutmeldingen meer en ik zie ook internetverkeer. 🙂
@Cindy; Het werkt nog steeds! 🙂
Ook hier sinds vorige week een nieuwe smartphone samsung galaxy S plus en een internetverbinding wat ronduit slecht is. Duurt minutenlang om pagina's te laden.. Kan het aan de simkaart liggen? Ook het Wifi netwerk is slecht, zit 1,5 meter van het kastje af en slecht tot geen bereik....
@Wildema
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Als ik kijk in de gegevens voor het nummer waarmee je bent ingelogd dan zie ik dat je inderdaad gebruik maakt van een ouder type simkaart. Ik zal je kosteloos een nieuwe toesturen die beter functioneert op het netwerk. zodra je deze simkaart ontvangt kun je die activeren via My T-Mobile of de Klantenservice.
hoi

ik heb de samsung galaxy s2 pas gekocht maar heb geen internet

hoe nu
Reputatie 7
@vonky50
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Wil je controleren of de dataverbinding in je toestel wel ingeschakeld is? Houd de blokkeerknop aan de zijkant ingedrukt totdat je de optie krijgt om de gegevensverbinding aan of uit te schakelen. Via het menu kun je het ook nakijken: Instellingen - Draadloos en netwerken - Mobiele netwerken. Staat dit juist ingesteld controleer dan de internetinstellingen controleren met behulp van deze uitleg in T-Mobile Toestelhulp. Ik hoor graag of het is gelukt!
Hallo,

Sinds afgelopen valt het internet steeds uit. Soms doet internet het wel en dan weer niet. Heb de eerste maand geen enkel probleem gehad maar nu komt het regelmatig voor. Soms helpt het als ik de telefoon uit en weer aan doe. Maar dit moet ik nu een paar keer per dag doen en dat kan niet echt de bedoeling zijn.Erg vervelend.

Groetjes Hennie
Reputatie 7
@caldun
Welkom op het T-Mobile Forum, Hennie! :)

Als je dit alleen op een bepaalde locatie ervaart wil je dan de volledige postcode geven waar het om gaat? Ervaar je dit overal dan wil ik je vragen om te controleren of er een software update beschikbaar is. Een stap voor stap uitleg over het installeren van een software update vind je in T-Mobile Toestelhulp. Is er geen update beschikbaar zet je toestel dan terug naar de fabrieksinstellingen. Laat je weten of het heeft geholpen?

Reageer