Beantwoord

Geen internet

  • 27 maart 2018
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Zoveelste keer weer Geen internet, heb Dit af en toe echt nodig, Als er Geen Wi-Fi beschikbaar is kan ik helemaal niets, mijne partner net overleden dus heb heel aan me kop Als Dit niet snel blijvend oplossing!!ben er behoorlijkk post over , na de zoveelste keer.....grrr
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 april 2018, 14:43

Hoi Sandra,

Allereerst spijt me het ontzettend om dit te lezen. Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Ik ga meteen met jou meekijken en er alles aan doen om het probleem met het internet voor je op te lossen!

Je geeft aan dat je vaker last hebt van het niet hebben van internet. Is dit het geval op één locatie of op meerdere locaties? Heb je op zo'n moment helemaal geen internet meer of alleen langzaam internet? Verder zie ik dat jouw nieuwe bundel net is ingegaan, kan het wellicht zo zijn dat de databundel op dat moment op was en je daardoor geen internet meer had?

Ik ben benieuwd naar je bevindingen Sandra. Aan de hand daarvan gaan wij je uiteraard verder helpen, daar kun je van op aan!
Bekijk origineel

3 reacties

Vraag en klacht
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sandra,

Allereerst spijt me het ontzettend om dit te lezen. Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Ik ga meteen met jou meekijken en er alles aan doen om het probleem met het internet voor je op te lossen!

Je geeft aan dat je vaker last hebt van het niet hebben van internet. Is dit het geval op één locatie of op meerdere locaties? Heb je op zo'n moment helemaal geen internet meer of alleen langzaam internet? Verder zie ik dat jouw nieuwe bundel net is ingegaan, kan het wellicht zo zijn dat de databundel op dat moment op was en je daardoor geen internet meer had?

Ik ben benieuwd naar je bevindingen Sandra. Aan de hand daarvan gaan wij je uiteraard verder helpen, daar kun je van op aan!
Schandalig van tmobile

Reageer