Beantwoord

Geen internet ,bellen


Heb sinds mijn nieuwe abbonement ,geen internet meer,geen 4 G en kan vaak niet bellen
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 mei 2018, 09:12

Hoi kbcvs1965,

Ik ga direct met jou meekijken!

Ik zie dat je gebruik maakt van 10 GB en onbeperkt bellen. Ik zie wel dat er wat GB's uit je bundel zijn gegaan, dus kan ik daaruit concluderen dat je soms wel internet hebt? Ik ben verder nog benieuwd naar wat andere dingen, ik wil je namelijk zo goed mogelijk verder helpen. Van welk toestel maak je precies gebruik? Ervaar je de problemen op één specifieke locatie of op meerdere plekken? Kun je eens testen hoe het gaat als je de simkaart in een ander toestel stopt? Maakt dat verschil?

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen, aan de hand daarvan kunnen we gaan kijken naar een mogelijke oplossing! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi kbcvs1965,

Ik ga direct met jou meekijken!

Ik zie dat je gebruik maakt van 10 GB en onbeperkt bellen. Ik zie wel dat er wat GB's uit je bundel zijn gegaan, dus kan ik daaruit concluderen dat je soms wel internet hebt? Ik ben verder nog benieuwd naar wat andere dingen, ik wil je namelijk zo goed mogelijk verder helpen. Van welk toestel maak je precies gebruik? Ervaar je de problemen op één specifieke locatie of op meerdere plekken? Kun je eens testen hoe het gaat als je de simkaart in een ander toestel stopt? Maakt dat verschil?

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen, aan de hand daarvan kunnen we gaan kijken naar een mogelijke oplossing! 🙂

Reageer