Beantwoord

Geen internet buiten

• 14 mei 2019
  • 3 reacties
  • 419 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb een huawei p 9 lite en heb ineens geen internet buiten huis?
icon

Beste antwoord door Hajar 15 mei 2019, 11:42

Hi Jack,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Sinds wanneer ervaar je dit? Heb je op geen enkele locatie buiten internet? Of op een specifieke locatie? Heb je verder wel goed bereik? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je zodat ik verder kan helpen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jack,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Sinds wanneer ervaar je dit? Heb je op geen enkele locatie buiten internet? Of op een specifieke locatie? Heb je verder wel goed bereik? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je zodat ik verder kan helpen!
Reputatie 1
Ben er via de community achter gekomen, dat je het toestel uit moet zetten en daarna weer aan en werkelijk het werkt, evengoed bedankt dat je gereageerd hebt Hajar.
Reputatie 7
Badge +20
Aah soms kan een oplossing heel simpel zijn! 😊 Bedankt voor het doorgeven Jack. Als je in de toekomst weer vragen hebt, laat het vooral weten. We denken graag met je mee op de Community!

Reageer