Beantwoord

geen internet en 4g

• 31 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 389 Bekeken

Hallo ik ben johan en heb een vraag
Ik ben mijn telefoon vergeten op de zaak nu heb ik een duo sim en die in mijn oude telefoon gedaan maar nu kan ik bellen en gebeld worden maar geen 4g en geen internet wel via wifi ook heb ik hem in nog een andere telefoon gedaan maar toen kon ik ook niet bellen
Dus mijn vraag is die sim wel oke en of lig het aan de telefoon alle instellingen gekeken maar staat wel goed denk ik
icon

Beste antwoord door Gioia 5 september 2019, 15:27

Hoi @ijsse,

Vraag naar de bekende weg misschien maar de mobiele data staat wel ingeschakeld op je tweede Samsung Galaxy S7 Edge? Het is mij ook niet helemaal duidelijk of je simkaart welk werkte in het toestel van je broer. Kun je dit nog even laten weten? Wil je eens kijken wat er gebeurt wanneer je jouw andere Samsung uitzet - dus degene die je eigenlijk altijd gebruikt? Ik ben erg benieuwd of je internet dan wel werkt! Zo niet, dan wil ik je vragen het internet even handmatig in te stellen op je toestel. Hoe je dit doet vind je in de toestelhulp van jouw toestel.

Laat je even weten hoe het is gegaan?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo Johan,

Staat de telefoon op je werk nog aan? Is ie verbonden met 4G? Wellicht is dat het probleem. Er kan maar 1 4G verbinding tegelijk actief zijn.
Bellen en sms gaat via 3G en kan daarom mogelijk wel.
Het is maar een theorie van mij...

Groet, Folkert
Bedankt voor de reactie ik zal het gaan proberen en zal vanavond doen dan hoort u mij gr
ik heb het geprobeerd want heb nu mijn telefoon weer
maar dat blijkt dat werkt ook niet maar ik heb de sim verwisselt van bijde telefoon en het leg dus aan de telefoon niet aan de sim wat zou ik kunnen doen om dit op te lossen
ook heb ik hem in een andere telefoon gedaan een van me broer een samsung s8 (DIE VAN MIJ WAS DE SAMSUNG S7 EDGE allebij trouwens )
ik zag ook dat ik de roaming niet aan kon doen
zou iemand weten van hoe of wat
Reputatie 2
Badge +1
Hoi @ijsse,

Vraag naar de bekende weg misschien maar de mobiele data staat wel ingeschakeld op je tweede Samsung Galaxy S7 Edge? Het is mij ook niet helemaal duidelijk of je simkaart welk werkte in het toestel van je broer. Kun je dit nog even laten weten? Wil je eens kijken wat er gebeurt wanneer je jouw andere Samsung uitzet - dus degene die je eigenlijk altijd gebruikt? Ik ben erg benieuwd of je internet dan wel werkt! Zo niet, dan wil ik je vragen het internet even handmatig in te stellen op je toestel. Hoe je dit doet vind je in de toestelhulp van jouw toestel.

Laat je even weten hoe het is gegaan?
Hallo nou het is gelukt ben even naar de tmobile winkel geweest en er stond in de instellingen toch iets niet goed
Maar nu werkt het
Bedankt allemaal
Toppppppp
Reputatie 7
Badge +20
Hi @ijsse

Wat fijn dat het is opgelost in de shop! Als je in de toekomst weer vragen hebt, laat het ons weten!

Reageer