Beantwoord

Geen internet en mail

  • 5 oktober 2011
  • 8 reacties
  • 367 Bekeken

Hallo,
Ik heb sinds een week geen internet en kan ook geen mail ophalen. Het gaat om een IPhone 3.
Intussen netwerkinstellingen opnieuw ingesteld. Wekt niet. Ik krijg steeds de melding dat de server niet meer reageert Of de verbinding met de server pop.online.nl is mislukt. 3G staat in het scherm.
Mijn postcode is 2903PC.
alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door SigSauerp226 6 oktober 2011, 01:13

CindyS,

Geen flauw idee hoe, maar het werkt weer.
in ieder geval bedankt
Bekijk origineel

8 reacties

Hallo Moderator,
Kan je deze vraag verplaatsen naar Netwerk?
Reputatie 7
@SigSauerp226
Ik heb de dichstbijzijnde mast op je woonadres gecontroleerd en ik zie geen bijzonderheden. Als je op andere locaties wel je e-mail kunt ophalen en kunt surfen via je browser wil ik je vragen om je dekkingsklacht te melden via de dekkingskaart op de T-Mobile website. Vermeld de volledige postcode en geef 3 recente voorbeelden. Je netwerkklacht wordt onderzocht door een Netwerk Specialist en binnen 10 werkdagen word je geïnformeerd over de uitkomst van het onderzoek.

Het is voldoende om je bericht één keer te plaatsen. Je andere topic is daarom verwijderd. Zie ook de huisregels van het T-Mobile Forum.
Hallo CindyS,
Het dubbel plaatsen ging per ongeluk.
Ik heb nergens verbinding met internet en kan ook mijn mail niet ophalen.
Is wel bezig om te laden, maar geeft de foutmeldingen die ik al heb aangegeven.
Reputatie 7
@SigSauerp226
Vreemd dat je helemaal nergens verbinding kunt maken met internet. In je netwerkinstellingen staat alles goed. Kun je controleren in je iPhone of ‘Mobiele data’ wel aan staat via Instellingen - Algemeen - Netwerk? Als deze aan staat adviseer ik je om te testen of internet wel werkt met je simkaart in een ander toestel.
Bedankt, ga het vanavond proberen.
Reputatie 7
@SigSauerp226
Prima! Houd ons op de hoogte. 🙂
CindyS,

Geen flauw idee hoe, maar het werkt weer.
in ieder geval bedankt
Reputatie 7
@SigSauerp226
Dat is goed nieuws! Bedankt dat je laat weten dat het weer werkt.

Reageer