Beantwoord

Geen internet en televisie

• 23 december 2018
  • 10 reacties
  • 499 Bekeken

Niets werkt meer internet en televisie
icon

Beste antwoord door Sander 24 december 2018, 11:51

Hoi @rob_aarts,

Ik begrijp dat dit om dezelfde melding gaat: geen tv en internetverbinding. Ik heb daar een antwoord gegeven. Ook heb ik een tweede topic van jou samengevoegd met dit topic.

Ik sluit hierbij dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Wat staat er tegenover want ik betaal voor iets wat niet werkt en als ik niet betaal worden er ook stappen ondernomen
Reputatie 7
Badge +18
Beste Rob,

Kun je iets specifieker aangeven wat er niet werkt waar je wel voor betaald hebt?
Reputatie 7
Badge +10
Hallo @rob_aarts

wat vervelend dat het uitgerekend nu moet gebeuren. heb je al geprobeerd het modem opnieiw op te starten ? welke lampjes branden er op je modem?
Reputatie 7
Badge +18
Beste Rob,

Probeer alles in 1 topic te houden. Sinds wanneer werkt internet en televisie niet meer? Wat heb je zelf al geprobeerd? Modem herstart?

Ik heb al 10x alle stekkers eruit gehaald voor 15 sec en langer maar niets wil helpen ik zit al vanaf 19.00uur zonder televisie en internet
Ik betaal voor internet en televisie daar kan ik nu al 3uur geen gebruik van maken
Reputatie 7
Badge +18
Bij storingen die langer dan 12 uur duren kom je in aanmerking voor schadevergoeding. Zie de voorwaarden TM thuis, zie artikel 9.5
Reputatie 7
Badge +18
Ik zie nog een storing melding vanaf 19:00
Onduidelijk nog welke regio er last van heeft.
Even wachten tot er hier een storing topic geopend wordt.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @rob_aarts,

Ik begrijp dat dit om dezelfde melding gaat: geen tv en internetverbinding. Ik heb daar een antwoord gegeven. Ook heb ik een tweede topic van jou samengevoegd met dit topic.

Ik sluit hierbij dit topic.