Beantwoord

Geen internet in het buitenland

  • 19 april 2019
  • 3 reacties
  • 428 Bekeken

Ik heb een onbeperkt abbonement .
ben nu in duitsland iedereen heeft 3g 4g alleen ik heb geen bereik in duitsland ? Hoe kan dit komen.
kan je mij helpen met bereik in buitenland betaal 74 euro elke maand
icon

Beste antwoord door Hajar 19 april 2019, 12:07

Hi Erkan,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade had vanwege een betalingsregeling. Je betaling is inmiddels gelukt en dus is de blokkade verwijderd. Als je je toestel even opnieuw start dan moet je bereik hebben. Kijk trouwens ook naar de tips van Stefan.

Ik wens je veel plezier in het buitenland!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Erkan,

Log in op Mijn T-Mobile en kijk bij Gegevens & Instellingen, Blokkades of je internet in het buitenland aan hebt staan.

Heb je alle rekeningen voldaan?

Groet, Folkert
Reputatie 5
Badge +3
Hi @erkan5454,

Wat staat er in de statusbalk van je telefoon?
  • Geen service
  • Een naam van een provider?
  • - Telekom, Telefonica, Vodafone.
Heb je mobile dataroaming aanstaan? Dit is noodzakelijk om in het buitenland te kunnen internetten.
  • Ga naar instellingen
  • (mobiele) Netwerkinstellingen
  • Zet dataroaming aan
Selecteer handmatig een ander netwerk.
  • Ga naar instellingen
  • (mobiele) Netwerkinstellingen
  • Netwerkselectie
  • Zet automatische netwerkselectie uit.
  • Kies een netwerk *In Duitsland kies je het beste voor (Deutsche) Telekom.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Erkan,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade had vanwege een betalingsregeling. Je betaling is inmiddels gelukt en dus is de blokkade verwijderd. Als je je toestel even opnieuw start dan moet je bereik hebben. Kijk trouwens ook naar de tips van Stefan.

Ik wens je veel plezier in het buitenland!

Reageer