Beantwoord

Geen internet meer beschikbaar

  • 16 juni 2016
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
Hoi,

Mijn Internet doet het al 2 dagen niet. Kunnen jullie zien waardoor dat komt?

Mvg,
Mylène
icon

Beste antwoord door David 17 juni 2016, 10:13

Hey Mno,

In ons systeem zie ik dat je vanochtend telefonisch contact hebt gehad met mijn collega Sjantal en dat bleek dat er een instelling in je mobiele data niet correct stond ingesteld. Zij heeft je hierbij geholpen en als het goed is werkt alles weer. :)

Als er nog iets verkeerd gaat, dan horen we graag wat er dan precies fout gaat en helpen je ermee verder!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Mylène,

Wat vreemd dat je internet niet werkt. Goed dat je dit bij ons aangeeft.

Welk toestel gebruik je? Heb je jouw telefoon al een keer helemaal opnieuw gestart? Kan je nog wel bellen en gebeld worden? Neem ook een kijkje in het grote netwerk topic.

We zijn erg benieuwd naar je reactie!
Ik heb een samsung s5. Heb hem al meerdere malen opnieuw opgestart. Bellen en gebeld worden kan wel..
Reputatie 7
Badge +20
Hey Mno,

In ons systeem zie ik dat je vanochtend telefonisch contact hebt gehad met mijn collega Sjantal en dat bleek dat er een instelling in je mobiele data niet correct stond ingesteld. Zij heeft je hierbij geholpen en als het goed is werkt alles weer. :)

Als er nog iets verkeerd gaat, dan horen we graag wat er dan precies fout gaat en helpen je ermee verder!

Reageer