Beantwoord

Geen internet meer op mijn mobiel

• 20 april 2018
  • 3 reacties
  • 190 Bekeken

Ik heb al de hele dag geen internet er staat 4G maar ik kan geen app of site open hoe kan dit? Ik heb onbeperkt internet.

Groetjes,

Charlotte
icon

Beste antwoord door Hajar 21 april 2018, 13:56

Hi Charlotte,

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt om te zien wat er precies aan de hand is en ik geloof dat er een misverstand is waar ik je graag meer duidelijk over geef! Ik zie namelijk dat je een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt met een databundel van 6GB. Op dit moment heb je al je MB's verbruikt en dus kun je geen gebruik maken van snel internet. Als je direct weer online wilt zijn dan kun je heel eenvoudig een MB-aanvuller activeren via My T-Mobile. Ik zie trouwens dat morgen je nieuwe bundel in gaat dus dan zou je weer zorgeloos moeten kunnen internetten. Ik hoop dat je nu wat meer duidelijkheid hebt over de situatie.

Als ik nog iets kan betekenen dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi cscm,

Welkom bij de community, gaaf om je hier te zien. :)

Je hebt inderdaad onbeperkt internet, hier zou je dus gewoon gebruik van moeten kunnen maken. Ik ben gelijk voor je gaan kijken of er bokkades actief zijn bij ons in het systeem. Dit is niet het geval..

Om te achterhalen wat de oorzaak is, wil ik je vragen om allereerst je toestel één keer uit en aan te doen. Op deze manier word je opnieuw op het netwerk aan gemeld. Mocht het daarna nog steeds niet werken, dan wil ik je vragen om je internetverbinding te controleren op een andere locatie. Als je op een andere postcode ook geen verbinding hebt, dan betekent het dat dit niet door een storing op ons netwerk komt of iets dergelijke.

Mocht je na het opnieuw opstarten van je telefoon en een andere locatie proberen nog steeds geen internet hebben, dan moeten we uitsluiten of dit door je toestel wordt veroorzaakt. Dit kan je testen door je simkaart tijdelijk in een ander toestel uit te proberen. Zou je dit willen uitproberen?

Als je de bovenstaande stappen uitprobeert, dan komen we een heel eind! Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen.
Beste Issam,

Alles geprobeerd maar nog steeds geen internet er staat dat ik 4G heb maar ik kan helemaal niks openen ook niet in de trage versie :(

Mvg, Charlotte
Reputatie 7
Badge +20
Hi Charlotte,

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt om te zien wat er precies aan de hand is en ik geloof dat er een misverstand is waar ik je graag meer duidelijk over geef! Ik zie namelijk dat je een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt met een databundel van 6GB. Op dit moment heb je al je MB's verbruikt en dus kun je geen gebruik maken van snel internet. Als je direct weer online wilt zijn dan kun je heel eenvoudig een MB-aanvuller activeren via My T-Mobile. Ik zie trouwens dat morgen je nieuwe bundel in gaat dus dan zou je weer zorgeloos moeten kunnen internetten. Ik hoop dat je nu wat meer duidelijkheid hebt over de situatie.

Als ik nog iets kan betekenen dan hoor ik het graag!

Reageer