Beantwoord

Geen internet meer Samsung S7

• 12 maart 2018
  • 1 reactie
  • 699 Bekeken

Hallo,
Sinds een aantal dagen heb ik ineens geen internet meer. Ik kan wel bellen. Ik heb voldoende data nog in mijn bundel.
Er is niets veranderd in de instellingen en deze heb ik ook al gecontroleerd via toestelhulp. Alles staat zoals het moet staan.
Ik heb vandaag de laatste update binnengehaald, maar dat maakt ook geen verschil.
Ik heb een Samsung s7

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want het is knap vervelend,

Groet, Jose
icon

Beste antwoord door Hajar 14 maart 2018, 10:18

Hi Jose,

Wat vreemd dat je geen internet meer hebt. In het systeem zie ik geen blokkades staan en ook heb je genoeg MB's. Zou je nogmaals deze stappen kunnen doorlopen? Dan weten we zeker dat je internet is ingesteld. Heb je ook de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een andere simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jose,

Wat vreemd dat je geen internet meer hebt. In het systeem zie ik geen blokkades staan en ook heb je genoeg MB's. Zou je nogmaals deze stappen kunnen doorlopen? Dan weten we zeker dat je internet is ingesteld. Heb je ook de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een andere simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen! 🙂

Reageer