Vraag

Geen internet meer terwijl mijn bundel niet op is

• 5 september 2019
  • 4 reacties
  • 475 Bekeken

Mijn internetverbinding is (via 4g) uitgevallen. Maar mijn internetbundel is niet op: als ik inlog op mijn verbruiksstatus, zie ik dat ik nog 1,7 Gb over heb. Wat kan ik daaraan doen?

4 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Hoi @Chrisvos1,

Dat is natuurlijk niet handig, ik ga je helpen zodat je snel weer kunt gaan internetten!

Wil je voor mij in de instellingen van je toestel eens kijken of je mobiele data wel aanstaat? Vaak is dit het probleem! Als je mobiele data gewoon aanstaat wil je dan je toestel uit- en aanzetten? Mocht ook dit niet helpen wil je mij dan laten weten of je dit op één specifieke locatie ervaart of overal? Heb je toevallig de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Zo kunnen we direct achterhalen of het probleem in de simkaart zit of in je toestel.

Houd je mij op de hoogte?
Inmiddels heb ik het toestel uit- en aangezet, en dat heeft geholpen. Had wel mijn pukcode nodig omdat de (aparte) pincode van de simkaart kwijt is geraakt!
gr.
Chris
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Chrisvos1,

Fijn dat het weer werkt! Je kunt een pincode van de simkaart wijzigen. Als je in google 'wijzigen pincode sim [naam toestel]' invoert dan kom je ongetwijfeld uit bij een instructie!
Ha, ha! Dat weet ik natuurlijk - maar je kunt die simkaartcode alleen maar wijzigen (of uitzetten) als je de oorspronkelijke simcode weet. En die is nu juist kwijt.

Reageer