Beantwoord

Geen internet mogelijk

• 19 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Sinds van ochtend doet mijn 3g/4g netwerk het niet heb wel Internet als ik verbonden ben met wifi is er iets bekend kwa storingen of ligt het aan mijn simkaart ik kan wel bellen.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 19 oktober 2016, 14:58

Hoi mudi1975, annemarie2 en peter4GT.

Er is momenteel een storing, houd dit topic in de gaten voor updates rondom de storing, zodra er meer bekend is, wordt het daarin geplaatst. Het lijkt bij sommige klanten ondertussen weer op gang te komen volgens de laatste berichten.

Om dubbele topics te voorkomen en het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot. Reacties kunnen geplaatst worden in het gelinkte topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hier hetzelfde probleem omgeving Leeuwarden/Heerenveen/Joure. Al sinds gistermiddag/avond.
Reputatie 3
Badge +2
Hier hetzelfde, zie ook het topic in 4G voor thuis
Hoi mudi1975, annemarie2 en peter4GT.

Er is momenteel een storing, houd dit topic in de gaten voor updates rondom de storing, zodra er meer bekend is, wordt het daarin geplaatst. Het lijkt bij sommige klanten ondertussen weer op gang te komen volgens de laatste berichten.

Om dubbele topics te voorkomen en het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot. Reacties kunnen geplaatst worden in het gelinkte topic.