Beantwoord

Geen internet omgeving 1647


Sinds vanmiddag 16.00u geen internetverbinding meer. Kan wel bellen. Toestel opnieuw opgestart, helaas zonder resultaat.
icon

Beste antwoord door Thalina 11 december 2015, 13:07

Hoi Tolkien34,

Allereerst welkom op het forum!

Goed dat je even contact opneemt, want ik begrijp natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online wilt zijn! Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega. Er was een blokkade geplaatst, omdat er een betalingsachterstand was. Zij heeft de blokkade voor je verwijderd. Inmiddels is het betalingstermijn van je factuur van 30/11 verstreken. Om te voorkomen dat er weer een blokkade wordt geplaatst, wil ik je adviseren om het bedrag zelf over te maken. Op deze pagina vind je de verschillende betaalmogelijkheden en de verwerkingstijden. Via iDeal is het bedrag het snelste verwerkt.

Kan ik nog iets voor je betekenen? Laat het gerust weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Storing kan ik niet vinden, en melding op dekkingskaart geeft onbekende fout.
Iemand enig idee?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Tolkien34,

Allereerst welkom op het forum!

Goed dat je even contact opneemt, want ik begrijp natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online wilt zijn! Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega. Er was een blokkade geplaatst, omdat er een betalingsachterstand was. Zij heeft de blokkade voor je verwijderd. Inmiddels is het betalingstermijn van je factuur van 30/11 verstreken. Om te voorkomen dat er weer een blokkade wordt geplaatst, wil ik je adviseren om het bedrag zelf over te maken. Op deze pagina vind je de verschillende betaalmogelijkheden en de verwerkingstijden. Via iDeal is het bedrag het snelste verwerkt.

Kan ik nog iets voor je betekenen? Laat het gerust weten!

Reageer