Beantwoord

Geen internet, telefoon blijft zoeken naar persoonlijke hotspot

• 1 februari 2017
  • 2 reacties
  • 384 Bekeken

Hoe kan ik dit resetten of de permanente zoektocht naar persoonlijke hotspot in mijn mobiele netwerk zoefunctie stopzetten. Uit/aan reset werkt niet. Netwerkinstellingen terugzetten verhelpt dit probleem ook niet.
icon

Beste antwoord door Thalina 3 februari 2017, 10:10

Hoi Mary,

Begrijpelijk dat je wilt weten hoe je weer internet kunt krijgen! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat je een blokkade had door een factuur die nog niet betaald was. Inmiddels is dat bedrag bij ons binnen en heeft mijn collega de blokkade voor je verwijderd. Klopt het dat jouw internet weer werkt? Mocht dat niet het geval zijn, kun je dan even jouw toestel uit- en aanzetten?

Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Mary,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Wat voor toestel heb je? Dat lijkt me makkelijk om te weten, dan kunnen we verder kijken wat we er aan kunnen doen. Misschien dat iemand, die je toestel kent, je verder kan helpen.

Als je dat nog even wil doorgeven, kijken we verder.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mary,

Begrijpelijk dat je wilt weten hoe je weer internet kunt krijgen! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat je een blokkade had door een factuur die nog niet betaald was. Inmiddels is dat bedrag bij ons binnen en heeft mijn collega de blokkade voor je verwijderd. Klopt het dat jouw internet weer werkt? Mocht dat niet het geval zijn, kun je dan even jouw toestel uit- en aanzetten?

Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer