Beantwoord

Geen internet verbinding

• 16 september 2018
  • 7 reacties
  • 717 Bekeken

Ik heb een prepaid simkaart altijd alleen voor bellen gebruikt en dat ging prima. Nu heb ik een nieuwe iphone SE en wil er mee internetten maar dat lukt niet. Ik zie wel dat er verbinding is met het 4G netwerk. Deze simkaart werkt ook niet in andere smartphone's om internet mee te krijgen. Ik denk dat de simkaart kapot is of er zit een blokkade op. Graag een oplossing voor dit probleem.
icon

Beste antwoord door David 17 september 2018, 13:07

Hoi Ad5,

Om gebruik te kunnen maken van mobiel internet met PrePaid moet er een keuze worden gemaakt op welke manier dit gebeurt: Via een databundel of betalen per MB. Ik zie terug dat deze keuze nog niet is gemaakt, dus dit zou verklaren waarom je nog niet het internet op kunt. Onderaan deze pagina vind je twee instructiefilmpjes, waarin wordt uitgelegd hoe je een keus kunt maken.

Kun je dit eens proberen en laten weten of het opgelost is?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo @Ad5,

Heb je al eens geprobeerd de instellingen te resetten ? hoe dat moet lees je in dit topic
Dank je, maar helaas werkt ook dit niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ad5,

Om gebruik te kunnen maken van mobiel internet met PrePaid moet er een keuze worden gemaakt op welke manier dit gebeurt: Via een databundel of betalen per MB. Ik zie terug dat deze keuze nog niet is gemaakt, dus dit zou verklaren waarom je nog niet het internet op kunt. Onderaan deze pagina vind je twee instructiefilmpjes, waarin wordt uitgelegd hoe je een keus kunt maken.

Kun je dit eens proberen en laten weten of het opgelost is?
Als ik de Chrome browser opent zegt hij "site niet bereikbaar". Chrome opnieuw geïnstalleerd zelfde verhaal. Typ ik www.t-mobile.nl dan krijg ik niet de "keuze pagina" die ik moet hebben maar de start pagina van t-mobile waar ik niets mee kan. Is er een andere manier om op die "keuze pagina" te komen?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ad5,

Hè wat gek dat het niet lukt! Maar we gaan er natuurlijk voor zorgen dat het wel gaat lukken!

Je kunt ook via My T-Mobile de keuze maken, via Prepaid bundels. Dit kun je ook doen via een ander apparaat zoals een computer, als het via jouw mobiele telefoon niet lukt. Je kunt dan de keuze doorvoeren en dan zou het moeten werken!

Lukt dat zo wel? Mocht het echt niet gaan, dan zou ik de keuze voor je door kunnen voeren als je dat fijn vindt. Je kunt dan aan mij even aangeven wat je graag wilt en dan zorg ik dat het in orde komt.

Ik hoor weer snel van je hoe het is gegaan!
👍Helemaal top Jaimy! Hoe simpel kan het zijn. Het is gelukt via 'Prepaid bundels' door in te loggen met de computer. Ik had gisteren zelfs mijn iphone gereset wat natuurlijk ook niet hielp. Nu werkt het wel door jou uitleg. Super bedankt! Gr, Ad
Reputatie 7
Badge +19
Superfijn dat mijn uitleg heeft geholpen! Soms moet je inderdaad net even via een andere weg denken, haha.

Heel graag gedaan en je weet ons te vinden als je in de toekomst nog eens hulp nodig hebt hè! 😃

Reageer