Beantwoord

Geen internet, wel 4g symbool

  • 17 september 2018
  • 1 reactie
  • 1819 Bekeken

Een paar dagen heb ik nu al geen Internet via 4g, wel Wi-Fi, bellen en sms'en werkt ook alleen Internet via 4g werkt niet!
Apn instellingen nagekeken en hersteld maar nog geen resultaat, wie kan mij helpen ?!
Groet,jos
icon

Beste antwoord door Folkert 18 september 2018, 09:27

Hoi Jos,

Log in op je "Mijn T-Mobile" en ga naar het menu "Simkaart & Toestel" en kijk vervolgens bij "Toestelhulp" om nog een keer te kijken of je APN instellingen echt goed staan.
De volgende stap is, indien mogelijk, een kruistest. Jouw T-Mobile simkaart in een ander toestel proberen en een andere simkaart in jouw toestel. Zo sluit je een defecte simkaart en/of toestel uit.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Jos,

Log in op je "Mijn T-Mobile" en ga naar het menu "Simkaart & Toestel" en kijk vervolgens bij "Toestelhulp" om nog een keer te kijken of je APN instellingen echt goed staan.
De volgende stap is, indien mogelijk, een kruistest. Jouw T-Mobile simkaart in een ander toestel proberen en een andere simkaart in jouw toestel. Zo sluit je een defecte simkaart en/of toestel uit.

Groet, Folkert

Reageer