Vraag

Geen internetverbinding

  • 1 maart 2014
  • 5 reacties
  • 160 Bekeken

Goedemorgen,

Paar dagen geleden heb ik een internetbundel afgesloten. Krijg echter geen verbinding. Met wifi werkt alles prima, maar krijg daarbuiten geen andere connectie tot stand. Data verkeer etc staat gewoon aan. Las op andere topics dat het aan je simkaart kan liggen, maar hoe oud moet je kaart zijn om problemen te geven?

5 reacties

Heb je NA activatie van de bundel je toestel al eens opnieuw opgestart?  soms is dat de oplossing.

Werkt dat niet loop dan even binnen bij een T-Mobile winkel dan kan men gelijk zien of je simkaart van een ouder type is.
Ja heb opnieuw opstarten beprobeerd, software updates etc. Niets wil werken. Kan ik nergens zelf zien of het sim kaartje te oud is?
Reputatie 6
Badge +13
Zie je wel het 3G icoontje staan? Of dat ook niet?
Nee, ook geen 3G icoontje...

Zie je wel het 3G icoontje staan? Of dat ook niet?
Reputatie 6
@ESdeee

Ik heb dit voor je nagekeken. Je maakt gebruik van een oude simkaart, deze kan problemen geven met nieuwe smartphones. Ik heb een nieuwe simkaart naar je toegestuurd. Deze ontvang je over 2/3 dagen thuis per post. Je houdt jouw nummer en het tegoed dat je nu hebt na de activatie van de simkaart.

Reageer